Runningback Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Fant ingen lignende tråder så bestemte meg for å lage en ny. Tittelen sier "Hva ville ditt navn ha vært i USA?", så da er det jo opplagt at du nesten må si hva du vil hete i USA. Helst noe som kanskje er relatert til ditt navn. Heter du Mikael for eksempel så er jo Mike et bra navn. Jeg heter forøvrig Sindre, og mitt Amerikanske navn ville kanskje ha blitt Sinclair eller Sidney. Jeg vet ikke, men hadde vært kult å hørt hva dere kunne tenkt dere. Endret 2. oktober 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det her har jeg faktisk lurt på. Jeg heter Eskil og har ingen anelse om hva det vil være på amerikansk. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Siden navnet ditt starter på E, så er jo kanskje et navn som begynner på E mest logisk? Hva med Ethan eller noe slikt? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Bent bli vel Ben eller noe i den duren. Men mer morsomt å si til folk "Hi, I'm Bent" Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Haha, ja, det kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ole = Oli, og vel, det var det jeg ble kalt i USA også... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sebastian = Sebastian Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Henrik = Henry, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Torstein = Thor / Thorstone Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Anders = Andy, tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå