GuNTiT123 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hei, jeg har noen venner som har sånne lobbyer på mw2(IWNET)med zombie mod, gun game og at alle våpen blir til automat våpen å att du har evig ammo og sånn.. Jeg bare lurte på hvordan det er mulig og om du blir banna av det. Jeg har holdt speed lobbyer på ps3 mange ganger og har aldri blitt banna... det er jo bare på private match jeg skal gjøre dette. Noen som har en link som funker? Endret 2. oktober 2010 av GuNTiT123 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Slik er ikke lov! Jeg nekter å hjelpe deg fordi hacks er feigt og uærlig! Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Slik er ikke lov! Jeg nekter å hjelpe deg fordi hacks er feigt og uærlig! Jeg spilte også slike games med klangutta. 3 av de ble banna for godt, så anbefales ikke å prøve. Og ja, dette var også private match. Enkelt og greit; Hacks/cheats er bannlyst hos Steam Lenke til kommentar
GuNTiT123 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 men jeg har venner som har holdt disse hacksa månedsvis Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 men jeg har venner som har holdt disse hacksa månedsvis Men, men, men. En dag kommer vennene dine til å bli bannet. Det ikke lov, sånn er der bare. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Er det helt seriøst ikke lov med zombie mod og gungame på MW2? Hvorfor ikke? Det høres jo ut som en dårlig spøk. Endret 2. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
GuNTiT123 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det helt seriøst ikke lov med zombie mod og gungame på MW2? Hvorfor ikke? Det høres jo ut som en dårlig spøk. sånn helt seriøst, det er det som gjør det kjekt. Akuratt som med apple og jailbreak... Lenke til kommentar
GuNTiT123 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 nei, vent. Det står iwnet... betyr det noe? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Juks i nettbaserte spel er fyfy, og ikkje noko du får hjelp til her. Tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg