Sandemann Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei Poden har akkurat fått en Ipod Touch (Gen 4) av mor som har vært i USA. Prøver å skal registere den på itunes, så får jeg beskjed om at jeg ikke er passende til å gjøre det for øyeblikket! Må man ha amerikansk itunes konto for å bruke denne Ipod'n? Har ikke veldig peiling på dette Apple greiene enda:p men håper å lære etter hvert da:) Takker for alle svar Lenke til kommentar
Sandemann Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei Poden har akkurat fått en Ipod Touch (Gen 4) av mor som har vært i USA. Prøver å skal registere den på itunes, så får jeg beskjed om at jeg ikke er passende til å gjøre det for øyeblikket! Må man ha amerikansk itunes konto for å bruke denne Ipod'n? Har ikke veldig peiling på dette Apple greiene enda:p men håper å lære etter hvert da:) Takker for alle svar Har fiksa det:) Måtte bare ikke ha ipoden koblet til.... Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Man trenger ikke engang ha konto for å bruke den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå