Tug-man Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Mine bidrag til Oktoberfesten 2010 på pinglenivå. Jeg har fulgt med på oktoberfesten siden 2007. Den gang var det spesielt et bilde som fanget min interesse: Ghost Sails av Haakonts https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=855496&st=0&p=9820762&hl="oktoberfest%202007"&fromsearch=1entry9820762 Siden den gang har jeg sett utrolig mange bra bilder hver oktober. I januar ble det et D-SLR på meg, og i mai fikk jeg meg også et objektiv med fast brennvidde, så nå kan jeg også delta! Kamera: Nikon D90 Objektiv: Nikkor f/1.8 50mm Nivå: Pingle Endret 7. oktober 2010 av Tug-man Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) 1. Okt Sent hjem i fra Stockholm, så måtte ut i mørket. Jeje her er mitt første bidrag: Alternativet var dette: 2. Okt Ny mørkerunde, på vei til butikken. Nødbilde? Ser at førstevalget mitt ble litt vel skarpt, tror jeg kjørte en sharpen for mye.. Endret 5. oktober 2010 av Tug-man Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 4. Okt (Ingen bilder 3. okt) Noe mer lys i dag Kraftig cropet desverre, og skulle nok vært noen hakk skarpere.. Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 5. Okt Blir nesten ikke mer høst enn dette. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Heftig ISO på det første bildet. Ser ut som en sykkel i bur. Du har kanskje rett når det gjelder 4. oktober. Hadde fokus sittet på de vanndråpene hadde du hatt en vinner. Fin tredeling med markerte fargekontraster. 5. oktober: He, he. Ser ut som høstblad-varianten av flommen rundt omkring i dag. Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Heftig ISO på det første bildet. Ser ut som en sykkel i bur. Du har kanskje rett når det gjelder 4. oktober. Hadde fokus sittet på de vanndråpene hadde du hatt en vinner. Fin tredeling med markerte fargekontraster. 5. oktober: He, he. Ser ut som høstblad-varianten av flommen rundt omkring i dag. Hehe, ja ble høy ISO 1. okt. Jeg kan nevne at det var håndholdt.. (Kremt, kanskje jeg skulle legge ut exif også?) Takk for kommentarer! Lenke til kommentar
Tug-man Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 6. Okt ISO 200, 1/40s, f/1.8 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Den 5. kan helt klart kalles Yellow leaf road Ser for meg at løvet flommer avsted Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det ble en mørk høststemning 2. oktober - lyset rekker ikke langt en sen høstkveld.. Med stativ og bittelitt justert fokus hadde 4. vært en vinner - fine farger, og fin tredeling, som k.n.b skriver. 6. oktober ble passe urolig abstrakt. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg tror du og 50'n blir fine venner jeg, det her er i hvertfall en god start! Min favoritt så langt er nok det aller første, liker fargene og komposisjonen, og iso-støyen plager meg ikke i det hele tatt, synes nesten den bidrar positivt med en grafisk effekt. Skjønner godt du bet deg merke i kimares Ghost sails, det er virkelig nydelig og inspirerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå