AndW Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hei. Trenger en ny bærbar pc som skal brukes til en del spilling, noe film og selvfølgelig surfing. Jeg har lett en del rundt og funnet denne: https://www.abbo.no/abbo/default.asp?page=vare&ProdusentID=LX.PWL02.004 Virker som du får mye for pengene ved kjøp av denne. Vil det være verdt å gå opp noe mer i pris for noe mer ytelse? Bruker ikke mer en 10000 (helst mindre) ettersom jeg er i militæret og skal gjøre annet enn å sitte på pcen. Takker for svar Endret 2. oktober 2010 av AndW Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Sony Vaio, og er veldig fornøyd med den. Batteriet varer lenge, full HD og kjæresten har benyttet den til spilling og godkjent den for d Har ikke link til norsk side, men er sikker på du finner den om du søker i google eller noe. Jeg ville gått for en pc fra Sony da du får svært god service om det skulle skje noe i ettertid. Har vært borti mye problemer med Acer, men dette betyr selvfølgelig ikke at det er noe dårlig pc. Da du også vil bruke pc til film er det alltid kjekt med full HD og blu-ray. Uansett, her er pc'en jeg har kjøpt, og som jeg gladelig anbefaler videre Sony Vaio Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dette er definitivt veldig mye for under 9000 kr og jeg tror ikke du finne noe som kommer i nærheten av ytelse til denne prisen. Kjøp nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå