Essem87 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 God dag. Idag tidlig når jeg prøvde å skru på maskina mi, så rebooter den av seg selv etter et par sekunder, og den fortsetter å rebooter av seg selv. Merkelig at den plutselig ikke vil boote. Prøvd og ta ut alle kontaker og sette inn igjen uten hell. Har 2 rambrikker som jeg har bytta slots, tatt ut en og prøvd i alle slots med begge brikkene fortsatt det samme. Ingenting kommer opp på skjermen den bare rebooter etter et par sekunder. Har tatt ut bios betteriet, ut og inn med skjermkort men fortsatt det samme. Noen som har noen ideer om hva det kan være? Strømforsyning, skjermkort, harddisk eller noe annet? Takker for hjelp, har virkelig ikke råd til kjøpe ny pc Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Mest sannsynlig skyldes det overoppheting et eller annet sted i maskinen, og CPU er det naturlige stedet å sjekke først. Se om kjøleløsningen sitter slik den skal, at vifta går hvis den har vifte, og at kjøleren ikke er full av støv. Uansett er det lurt å rengjøre maskinen med jevne mellomrom, min. en gang hvert halvår. Jeg vil gjette på at kjøleren på CPU har løsnet! Endret 3. oktober 2010 av -alias- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå