ainstainy Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei Er i Indonesia og lurte på å kjøpe meg en mobil. Mobilen jeg har sett på er Samsung Galaxy i9000 og lurer på om den vil fungere helt fint i Norge? Vil det være noen ulemper? mvh Ainstainy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 En kammerat av meg kjøpte en Nokia 1200 (?) i Malaysia for 2 år siden, og den fungerte fint her til lands. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen andre som vett om en Samsung vil gjøre det samme? Trenger den bare å være sånn quadband for å fungere i alle land? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Asia og da også Indonesia bruker vel de samme frekvensbånd som i Europa. Her finner du det meste om frekvenser/operatører i de enkelte land: http://www.gsmworld.com/roaming/index.html Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Vett dere om det vil være Æ, Ø og Å på mobilen? Og vil det være mulig å laste den norsk språkpakke til den? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Vett dere om det vil være Æ, Ø og Å på mobilen? Og vil det være mulig å laste den norsk språkpakke til den? kan vel bare laste ned norwegian keyboard til den og legge inn norsk firmware.Skal ikkje være ett problem det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå