Gjest Lars jakob Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Var litt dum i går. Dama mi var først på besøk rundt i 14:00-16:00, også runka jeg etter 16:30.. Også kom hun 18:00, og jeg tok inne i henne rundt 18:30.. problemet er bare at jeg glemte å vaske meg etter runkinga (vet, dårlig hygiene.. ikke noe jeg vanligvis gjør).. så er redd for at jeg hadde spor av sæd på fingrene når jeg gikk inn, selv om jeg var helt tørr? Er det noe sjanse for at du kan bli gravid.. hun har snart mensen (altså innen uka) Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sæd lever ikke særlig lenge for seg selv, i tillegg til at det må et stykke inn der før det når målet, så det virker ekstremt usannsynlig. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er nesten 100% sikker på at hun ikke er gravid, ikke skrem dere opp for mye, fordi da vil mensen bli utsatt pga stress og paranoia. Slapp av Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hmm..nei troro ikke det. slapp av! Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Les om nødprevensjon her. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 0% sjanse, sædceller lever bare fra et par sekunder til et par minutt i åpen luft. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 0% sjanse, sædceller lever bare fra et par sekunder til et par minutt i åpen luft.Kilder? Jeg har en kilde her som hevder opptil et par timer. Har dog annen kilde som hevder at det ikke finnes levende sædceller i tørket sædveske. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) "opptil et par timer" det spørs på omstendighetene. Om sæden er inni dama kan den leve i dagesvis, om det er i en mengde kan den vare i timesvis. Tviler derimot på han samlet det opp i en pytt i handen hans, det ble nok i beste tilfelle smurt utover i ett veldig tynt lag, som gjør det tørker ut og dør på sekunder. edit: sæden må også holdes varm for å overleve så lenge. Sidenote: Om så han hadde sprutet rett inni hun uten beskyttelse er det enda under 1% sjanse for å bli gravid. Endret 3. oktober 2010 av Bruker87 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Maria og Jesus fødsel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå