Puster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei, Tittelen sier det meste, hva slags program vil dere anbefale til å utvikle nettsider? Altså programmet må være gratis:) Takker for svar! Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Selv bruker jeg teksteditoren VI. --- BalleB Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 VI eller programmers notepad. Lenke til kommentar
worseisworser Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hei, Tittelen sier det meste, hva slags program vil dere anbefale til å utvikle nettsider? Altså programmet må være gratis:) Takker for svar! Jeg foretrekker Emacs, med js2-mode for redigering av JavaScript. Selv om jeg ellers foretrekker Chrome som nettleser, bruker jeg Firefox med Firebug-addon'en til testing av webstuff. Endret 3. oktober 2010 av worseisworser Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Xdebug, Netbeans for PHP og firebug (Firefox plugin) er en strålende kombinasjon for PHP/LAMP utvikling, koster ikke noe. Lenke til kommentar
legg1 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg står hardt på Notepad++. :} Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 På samme måte som legg1 går for notepad++ går jeg for vim! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå