Villstyring Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Noe virker derfor funky med hele kretskortet - kan den lille chipen til høyre være en ulovlig modchip, tro? Spenningen forsvinner kanskje dersom jeg sier hva det er Lenke til kommentar
Villstyring Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 8 Oktober - Parc Güell Bildet hos Flickr Lenke til kommentar
Villstyring Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 10 Oktober - Blomsten og bladet Var ute og spaserte en tur her om dagen Bildet hos Flickr Alternativt til det bildet har jeg dette: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Likte 8. oktober - spindelvevtrådene sammen med knoppen minner begge om noe som er pakket inn - var det flere tråder rundt om den uferdige blomsten, tro? Lenke til kommentar
Villstyring Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 13. Oktober - Hippo Flickr 16. Oktober - Maling Flickr 19. Oktober - Selvportrett? Flickr 23. Oktober - Glass? Flickr 24. Oktober - Strå Flickr Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Liker stråene - skarpe og fine med dyp blåfarge bak. Kanskje en anelse forstyrrende med det strået som er veldig ute av fokus på venstre side og som delvis blander seg med ett skarpt strå? Lenke til kommentar
Villstyring Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Prøvde å få fram illusjonen om at stråene ikke var alene eller stod på en rekke, men burde kanskje vinklet det slik at det uskarpe strået ikke dekket et annet. Ellers takk for kommentar Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Flere pene litt minimalistiske bilder her. Likte godt Maling og Strå. På Maling så utnytter du det negativet rommet bra. At bakgrunnen ikke var ensfarget passet. Jeg kunne tenkt meg dråpen litt ut fra senter, men men. Når det gjelder stråene så er jeg i grunnen enig med ventle. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Stråbildet er kjempefint! På en måte litt enig i forslaget om at det kunne vært bedre uten strået foran, men i så fall ville jeg kanskje ha rddet enda mer, -synes det fungerer fint sånn som det er - vilt vakkert Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Stråbildet er glimrende - flotte bleke fargekontraster mot dypblå himmel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå