andy100 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hei, min Samsung Galaxy S går ut på batteri etter rundt 24 t jeg har bare hatt den 3 dager nå, men har allerede måtte fullade den 2 ganger :-( Har Samsung Galaxy S så dårlig batteri eller hadde jeg bare litt uflaks og fikk en mobil med et "ødelagt batteri"? Takk for svar ;-) Endret 7. oktober 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei, min Samsung Galaxy S går ut på batteri etter rundt 24 t jeg har bare hatt den 3 dager nå, men har allerede måtte fullade den 2 ganger :-( Har Samsung Galaxy S så dårlig batteri eller hadde jeg bare litt uflaks og fikk en mobil med et "ødelagt batteri"? Takk for svar ;-) ¨ Stor sett alle så telefoner i samme kategori må du lade hver natt. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Og jeg regner med at du har fiklet en del med din nye telefon ? uansett.....gratulere med en kjempetelefon Lenke til kommentar
andy100 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Og jeg regner med at du har fiklet en del med din nye telefon ? uansett.....gratulere med en kjempetelefon takk! jeg har vel fiklet en del ;-) men jeg syntes fortsatt at batteriet er litt dårlig.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Moderne Touch-telefoner har begrenset batteritid.. Jeg har heldigvis noe bedre batteritid på min SGS, jeg kan bruke den to dager om jeg er forsiktig med bruken. Men å måtte lade hver natt er på ingen måte unormalt, og jeg gjør det selv.. Lenke til kommentar
f-bernts Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Om du lader den når den er på 40-50%, i vil den plutselig holde i 2 dager eller mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå