Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - Ole_Gunnar - Sigma 50/1.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at andre synes det fungerer, liker ikke å bruke så alt for mange klisjeer. :)

Tenkte egentlig å komme meg ut og ta noen bilder i dag (vel, i går), men så ble klokka ti over tolv sånn plutselig. Heldigvis knispa jeg litt med 50mmen mens jeg venta på bussen i dag.

11. oktober

5073357448_34a1bd4662_z.jpg

Lenke til kommentar

12. oktober - Pappa

5076047595_fcbd0ddbe1_z.jpg

Litt nødløsning på meg i kveld, hadde bestemt meg for at det skulle bli et portrett av Pappa, men glemte det litt bort. Så huka tak i han i det han var på tur til å legge seg, derfor fremstår han som litt halvtrøtt. :p

Han er forøvrig bokentusiast deluxe. Holder på å forflytte oss nedover til Sør-Trøndelag (fra Nordland) sånn smått, jeg har ikke tall på hvor mange bokesker jeg har bært. Han mener selv at han har rundt ti tusen bøker, noe jeg tror kanskje er en underdrivelse. Verste er at han har lest storparten av de.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Fine tekster, ja! Liker nesten fremme - bensinmåleren gjør at det blir en liten historie av det..

50mm blir kanskje litt tett på for headshots på fullframe, men fine detaljer i portrettet. Fint med bokhyller som bakgrunn, i kontekst av en utøvende bokentusiast. :)

Jepp, enig i at det ble litt for tett på - hadde egentlig planlagt et halvportrett med bokhyller i bakgrunnen. Men han gadd ikke vente på at jeg flytta et bord og noen stoler litt for å få plass nok til å gjøre det. Kan hende jeg gjør det senere. :p

Det portrettet av faren din syns jeg var helt konge :D

Meget imponerende!

Takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...