Gjest tarimot Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) har hjelp en del kamerater/kompiser og noe jeg har truffet på pub i byen.de har vært med meg hjem og jeg har gitt god massasje og hjelp til med å barbere utstyret.jeg begynner å få god erfaring så vist det er andre som gutter/unge menn som har meget stort lem som kunne tenkt seg en trygg barbering i bergen er det bare å ta kontakt jeg er seriøs og dette blir kun mellom oss ring hele døgnet *telefonnummer fjernet av moderator* for topp diskre treff seriøst Endret 2. oktober 2010 av Runar 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hahah! veldig seriøst, ja! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja. LOL. Den var god. Hvis han får napp, så ler jeg meg skakk. Det er jammen lov å drømme. Hehehe. :!: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) gullkorn? edit: nei.. kanskje ikke.. Endret 2. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Litt forsent, barberte lemet for 10 minutter siden. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Etter å ha googlet nummeret er dette ikke første plassen han tilbyr sine tjenester. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hehe, måtte smile når jeg så denne tråden. :!: Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Haha "massasje" ja... I see what u did thurr. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Haha "massasje" ja... I see what u did thurr. Ja, på et av stedene kom det frem at det ikke bare var hendene han brukte til massering. :-) Mye rart folk kan forsøke for å få seg sex. Jaja, det er vel egentlig harmløst, eller helst hjelpeløst. Eller - kanskje ganske kreativt i grunn. Gøy å lese, jaffal. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Må jo inrømme det at myspace siden hans fikk meg til å smile litt lol. Denne karen har vist satt seg selv ut overalt, med telefon nummer og forespørsler om gutter med "utstyret i orden". "ØNSKER Å FINNE KOMPISER SOM ER SVÆRT GODT UTSTYRT OG SOM HAR LYST TIL Å KJØRE MEG" rundt i norge og sverige. Hvordan jeg tolket denne forespørselen tror jeg nok jeg burde holde for meg selv Endret 2. oktober 2010 av Elwani Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Da tenker jeg vi setter strek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg