Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hjelper til med barbering av utstyr

Gjest tarimot

Anbefalte innlegg

Gjest tarimot

har hjelp en del kamerater/kompiser og noe jeg har truffet på pub i byen.de har vært med meg hjem og jeg har gitt god massasje og hjelp til med å barbere utstyret.jeg begynner å få god erfaring så vist det er andre som gutter/unge menn som har meget stort lem som kunne tenkt seg en trygg barbering i bergen er det bare å ta kontakt jeg er seriøs og dette blir kun mellom oss ring hele døgnet *telefonnummer fjernet av moderator* for topp diskre treff seriøst

Endret av Runar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha "massasje" ja...

I see what u did thurr.

Ja, på et av stedene kom det frem at det ikke bare var hendene han brukte til massering. :-) Mye rart folk kan forsøke for å få seg sex. Jaja, det er vel egentlig harmløst, eller helst hjelpeløst. Eller - kanskje ganske kreativt i grunn. Gøy å lese, jaffal.

Lenke til kommentar

Må jo inrømme det at myspace siden hans fikk meg til å smile litt lol. Denne karen har vist satt seg selv ut overalt, med telefon nummer og forespørsler om gutter med "utstyret i orden". "ØNSKER Å FINNE KOMPISER SOM ER SVÆRT GODT UTSTYRT OG SOM HAR LYST TIL Å KJØRE MEG" rundt i norge og sverige. Hvordan jeg tolket denne forespørselen tror jeg nok jeg burde holde for meg selv :p

Endret av Elwani
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...