Bone Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Heisann! Kjøpte for noen år siden en Oregon pulsklokke hos min lokale G-sport -forhandler.. gikk etterhvert tom for batteri, men da hadde jeg vært litt slapp og sluttet med trening, men fikk beskjed om at de hadde sluttet å føre og jeg måtte stikke til sentrum (Oslo) for å få tak i.. dette ble utsatt, og tenkte nå å gjøre noe med saken.. men, finner ikke med google noe sted å få tak i Oregon pulsklokker (annet enn nett-steder), og ingen i Oslo .. hvordan skal jeg da lett få skiftet batterier!? I Oslo, altså.. Takk så mye! Håper at noen kan svare "raskt", slutter på jobb klokken 15, og tenkte å ta det rett etter det hvis det er mulig.. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Antar at en urmaker kan være behjelpelig Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 (er vel svar nok, antar jeg..) Takker så meget!! hehe.. hodet var ikke helt med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå