Janti Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei Er det noen som kan gi et anslag på hva det koster i nedlasting å ha på applikasjoner hele tiden på iPhone, HTC eller andre smarttelefoner. Med andre ord antall MB. Det avhenger selvsagt av hvilke applikasjoner man kjører, men jeg tenker mest på værvarsel, Wikipedia-oppslag osv., slikt man gjerne har på forsiden. Jan Lenke til kommentar
makinde Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det noen som kan gi et anslag på hva det koster i nedlasting å ha på applikasjoner hele tiden på iPhone, HTC eller andre smarttelefoner. Med andre ord antall MB. Det avhenger selvsagt av hvilke applikasjoner man kjører, men jeg tenker mest på værvarsel, Wikipedia-oppslag osv., slikt man gjerne har på forsiden. Det afhænger helt og holdent af hvad du kører med. En applikation fylder jo let 3+ Mb, så der skal ikke særlig mange applikations nedlastninger (eller opdateringer = ny nedlastning) før der går nogle 100+ Mb i sådan en situation. Selv har jeg et begrænset forbrug af data (3 vejr applikationer - arbejder professionelt med vejret, så det er nice at se hvad folk laver, lidt browsing, og kører lidt applikationer der nedlaster reklamer). De fleste måneder klarer jeg mig fint med en 100Mb dataplan, så længe jeg ikke nedlaster apps over andet end WiFi. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Aktiverte alt av FB, push-mail, vær hvert 30min osv og fikk 7mb på en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå