Lekr Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jeg har begynt å hate håret mitt, og har vært inne på tanken om å skinne meg, men frykten for å se helt Auschswitz ut er absolutt tilstede. Har et veldig smalt hode og er generelt tynn og spinkel. Jeg mistenker også at jeg ser enda yngre ut om jeg skinner meg, som om jeg ikke ser ung nok ut allerede. Men finnes det noe program eller en slags tjeneste hvor man kan legge inn bilder og få ut et skinna resultat? Endret 2. oktober 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Photoshop duger vel? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Photoshop duger vel? Mulig det, men jeg har verken Photoshop eller Photoshop-skills. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Du kjenner garantert noen som har LITT Photoshop-skills som kan gjøre det for deg. Det finnes dessuten PS-tutorials på nettet som selv huleboere greier å følge. Kan du ikke bare skinne deg og slenge på en lue hvis du blir misfornøyd? Btw: http://www.google.com/search?aq=1&oq=how+would+i+l&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=how+would+i+look+bald Endret 3. oktober 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Du kjenner garantert noen som har LITT Photoshop-skills som kan gjøre det for deg. Det finnes dessuten PS-tutorials på nettet som selv huleboere greier å følge. Kan du ikke bare skinne deg og slenge på en lue hvis du blir misfornøyd? Btw: http://www.google.com/search?aq=1&oq=how+would+i+l&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=how+would+i+look+bald Jeg får nesten spørre om det er noen på forumet som har skills og gidder. Google-søket ditt hjalp ikke, men takk likevel. Det er ikke "bare å slenge på en lue" hvis jeg må se helt Auschwitz ut i et par mnd eller noe. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Anbefaler deg ikke å gjør det, syns svært få kler det. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Skaff deg en barbrmaskin og gå gradvis nedover i lengde til du syns du har finni balansen med å ikke se Auschswitz ut og ha så kort hår som du er behagelig med Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Problemet med å bruke et bilderedigeringsprogram for å skrelle nepa, er at det neppe gir et reelt intryk av hvordan du vil bli seende ut uten hår. Hodeforma di har mye å si, og den er det ikke like lett for photoshop å gjette seg til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er jo bare å dra håret bakover etter en dusj og ta bilde. Uansett, du kan prøve bald cap. Har brukt det et par ganger og det er helt kurant å legge på ved hjelp av en venn. Bedre "visualisering" får du nok ikke. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Send meg en PM med bildet av deg, så skal jeg se hva jeg får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå