Rankiz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Kjøpte noen sunbeam blå katoder til 29kr stykk på netshop, men de viste seg å være mer "hvite" i lyset enn blå. Noen som vet om noen blå katoder som faktisk er mer blå? Endret 2. oktober 2010 av Rankiz Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Du kan jo kjøpe LED remser. Lyser noe bortimot like godt som en katode, de kan bøyes, De kan kjøpes som lavprofil og fargene stemmer mer enn eks katoder (de er ikke lysere eller mørkere) De kan for eksempel kjøpes her: http://www.aquatuning.de/index.php/cat/c572_Flexlights.html Trykk på engelsk øverst til høyre og lag en bruker. Siden de sender ikke til norge fra den engelske siden. Endret 3. oktober 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenkt til å kjøpe meg gjennomsiktig blå plast som jeg surrer rundt katodene for å få fram blåfargen bedre, tror det blir bra. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenkt til å kjøpe meg gjennomsiktig blå plast som jeg surrer rundt katodene for å få fram blåfargen bedre, tror det blir bra. Kommer ikke plastikken til å smelte? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Vet ikke, kanskje? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vet ikke, kanskje? Men du kan prøve tror egentlig ikke dette blir noe problem (kommer selvfølgelig an på hvor mye plastikken tåler) men jeg har ett problem med att limet på den dobbeltsidige tapen/borrelåsene smelter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå