sofenoh Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har lastet ned demo via.steam. Men da spillet begynte og introen ba meg justere lysstyrken så justerte jeg den helt ned i den visshet om at men sannsynligvis kunne justere dette senere. Men det går ikke og nå kan man ikke spille spillet i det hele tatt...Supert spill. Terningkast 1. Noen som vet hvordan man fikser dette. Jeg finner ikke noe forum på dette emnet. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har lastet ned demo via.steam. Men da spillet begynte og introen ba meg justere lysstyrken så justerte jeg den helt ned i den visshet om at men sannsynligvis kunne justere dette senere. Men det går ikke og nå kan man ikke spille spillet i det hele tatt...Supert spill. Terningkast 1. Noen som vet hvordan man fikser dette. Jeg finner ikke noe forum på dette emnet. Jeg har fullversjonen og har denne muligheten i innstillinger---->graphics. Forøvrig fantastisk hvordan du gir spillet terningkast 1 på bakgrunn av at du ikke har mulighet til å stille inn brightness. Bob bob liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du stilte den imot hva det stod du skulle (stod at du såvidtd skulle se firkanten), også blamer du spillet for å være dårlig. Som sagt, bob bob liksom. Og ja, den kan stilles i instillinger->graphics. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå