LarsLarsLars Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg trenger en ny telefon. Hadde bestemt meg for Iphone 4. Men etter noen mnd. med venting nå orker jeg ikke vente mere på at butikker skal få den inn. Hva er best av HTC Desire HD, HTC desire Z, iphone 4, Samsung galaxy S ? Jeg ringer litt med telefonen. Sender mye meldinger. kjekt å ta et bilde av å til. og kunne tenkt meg å bruke telefonen som musikkspiller og til underholdning. Samt er det noen av disse telefonene som er bra å bruke hvis man vil bruke Gmail + google kalender på telefonen? Bruker det mye i jobben. Så det er ganske viktig at det blir tatt med i betrakningen Håper på litt hjelp og tips her. Har ikke kjøpt mobil på over 3 år. Så er ikke med på hva som er bra lenger Men vil ha det beste (pris ikke viktig). Samt en annen ting som er viktig. Jeg har Sony Ericsson G900 nå. Jeg har alltid valgt sony ericsson når jeg har kjøpt ny. For da har jeg enkelt kopiert telefonkontaktene mine vidre til neste telefon med hjelp av bluetooth. Men jeg husker fra tidligere bytter av telefon. Så har jeg måttet styre forferdelig for å fått med meg telefonnr. når jeg har byttet merke (f.eks. fra sony ericsson til nokia osv). Er det enkelt å gjøre på disse? evt er det noen triks for at det skal være enkelt? uten at alle kontaktene blir Henning~1 osv (med masse rare tegn og ting som forsvinner). Håper noen gidder å svare på alt dette og ikke minst. har en fornuftig anbefaling på hvilken telefon jeg skal kjøpe Hilsen Lars Lenke til kommentar
Puster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg vil anbefale iPhone 4 har den selv og den er super, kameraet er helt sykt, det er kanskje på 5mpx men det har en syk auto foucus osv. Til underholdning er vel den best(?) med appstore kan du gjøre alt du vil Mail funksjonen er også bra, denne er overskitlig osv:) Digger telefonen:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei! Flyttet tråden over til "Hjelp til valg av telefon, operatør eller leverandør", for det er her den hører hjemme. Emnetittelen var også lite beskrivende, da den forteller lite om hva slags mobil du er ute etter. Anbefaler også å lese tråden "Med fokus på emnetitler", da det vil gjøre det lettere for brukere å vite hva de klikker seg inn på og dermed også hjelpe deg. Som vanlig taes reaksjoner på PM, og ikke i tråden. 1 Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg så litt på samsung sin her om dagen. Syns den virka ganske lik Iphone sin meny. Du har samme ikoner og "skubber" bortover på skjermen osv. Er noen av disse telefonene unik? eller er det stort sett det samme de tilbyr alle sammen? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg så litt på samsung sin her om dagen. Syns den virka ganske lik Iphone sin meny. Du har samme ikoner og "skubber" bortover på skjermen osv. Er noen av disse telefonene unik? eller er det stort sett det samme de tilbyr alle sammen? Samsung GS eller HTC Desire.Har selv SGS og den e veldig bra. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 noen tips hvor jeg kan kjøpe HTC Desire HD? syns det er utsolgt overalt. Samme med iphone 4. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) *redigert* startet egen tråd Endret 3. oktober 2010 av LarsLarsLars Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 iPhone er etter mitt syn langt dårligere å skrive meldinger på enn Samsung Galaxy S.. Jeg skrev nesten ikke meldinger de to årene jeg hadde iPhone.. Nå har jeg skrevet over 100 meldinger på et par uker.. Swype er digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå