Gjest Nathalie18 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Heihei Jeg er en jente på 18 år som har holdt på med en gutt en god stund nå, men... det jeg lurer på, er hva dere gutter hadde tenkt om personen dere holdt på med, eller kjæresten, hvis dere fikk vite at hun egentlig er asosial og har det ganske bra alene også? Jeg vil tørre å påstå at jeg er pen, med min selvtillit + flere "bekreftelser" fra det motsatte kjønn, men jeg tør rett og slett ikke si til personen jeg holder på med, at jeg egentlig er asosial og har egentlig ikke så mange venner rundt meg, kun noen få. Jeg er redd for hva han vil tenke om meg da, slutte å like meg osv... what to dooo... 2 Lenke til kommentar
Gjest j18 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 her ble det mye feil så jeg. Det jeg mente var at... "jeg er egentlig asosial, og har det i grunn ganske bra i eget selskap også. Har heller ikke så mange venner rundt meg, kun noen FÅ stk.. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er bare å si det som det er. Det vil nok komme frem ved en anledning senere uansett 2 Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vil ikke tro det er noe sjakktrekk og si at du har det bra alene. Hvorfor vil du fortelle dette? Vent til han spør, eller la han finne det ut selv. 1 Lenke til kommentar
Gjest Nathalie18 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg tror nok ikke at jeg har tenkt til å fortelle han det, men før eller siden, så vil jo han få vite at jeg er en asosial person hvis det blir noe mere..... Lenke til kommentar
Populært innlegg H3N Skrevet 2. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. oktober 2010 Ahh, hvor kan jeg som asosial gutt finne en asosial jente jeg kan være asosial sammen med..eller noe sånt.. føler det er et paradoks et eller annet sted 10 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva legger du i asosial og hva er "få venner"? Jeg skjønner meg ikke på mennesker som synes det virker helt forferdelig å faktisk LIKE å være alene, jeg er ute rett som det er og er langt ifra asosial, men det er fortsatt helt herlig å bare kunne være alene og slappe av. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Med asosial, mener du da at du liker deg best i eget selskap, eller mindre selskap? Feks om du er asosial sammen med typen? Lenke til kommentar
Gjest Nathalie18 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ahh, hvor kan jeg som asosial gutt finne en asosial jente jeg kan være asosial sammen med..eller noe sånt.. føler det er et paradoks et eller annet sted Hehe, netttttopp! Hille @ jeg er veldig mye alene for meg selv, med mindre jeg er på skolen etc, u name it. Er sjeldent med folk på fritiden... uhm. Trives bedre i eget selskap, men også med folk jeg har det kult med, så klart. Rampage @ Jeg har sikkert bare 3-4 venner som jeg er med noen ganger på fritiden. Høres sikkert ut som en jævla freak nå, men sånn er det resten er bekjente som jeg har kontakt med på face av og til. har ikke noe problem med å få meg nye venner, men sånn her er livet mitt... ganske kjedelig for andre, men jeg har det greit som jeg har det igrunn. Og ja, det er ganske tragisk at en person automatisk vil bli sett på som en taper kun fordi personen er asosial og liker det. Jævla mennesker Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jeg er akkurat som du beskriver deg. Ser ikke problemet med det. Har også 4-5 venner jeg er med av og til i fritiden. Ellers snakker jeg med flere via face og msn, som jeg av og til er med på fester osv. Men har veldig mange bekjente. Vil også se på meg selv som asosial når det gjelder IRL, for jeg tilbringer veldig mye tid foran PCen, slikt som flere av mine venner og bekjente. Jeg er singel, men det er kanskje fordi jeg er asosial når det kommer til virkeligheten Endret 2. oktober 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Gjest Nathalie18 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er akkurat som du beskriver deg. Ser ikke problemet med det. Har også 4-5 venner jeg er med av og til i fritiden. Ellers snakker jeg med flere via face og msn, som jeg av og til er med på fester osv. Men har veldig mange bekjente. Vil også se på meg selv som asosial når det gjelder IRL, for jeg tilbringer veldig mye tid foran PCen, slikt som flere av mine venner og bekjente. Jeg er singel, men det er kanskje fordi jeg er asosial når det kommer til virkeligheten Hey, soul mate! Skulle gjerne hatt flere asosiale venner som jeg bare kan sitte å være asosial med, game osv men er vel kanskje ikke så lett da de fleste asosiale mennesker tilbringer sin tid foran pcn, baah! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hvis du vil game og sosialisere med de asosiale er det en enkel løsning: STORE DATAPARTIES Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvis han faktisk liker deg, vil det ikke spille noen rolle for han. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skulle vært sånn samling for de asosiale, tenk deg det oppmøtet! Men han du holder på med, hva driver han på med i fritiden? har dere felles interesser? Hvordan ser du for deg det blir hvis dere blir skikkelig sammen? For det kan jo være vi har veldig like tanker rundt akkurat det. Jeg sliter med å binde meg, og tar veldig sjeldent initativ. Lenke til kommentar
Gjest nathalie18 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hvis du vil game og sosialisere med de asosiale er det en enkel løsning: STORE DATAPARTIES Ja, det hørtes ut som en god ide. Kanskje jeg skal ta meg turen til TG en dag og sitte å gamle med alle disse svette folkene Tiugama Kaa @ Det kunne vært kult det Alle sitter på hver sin pc og skriker til skjermen i miccen sin, tehe... Han trener og er veldig sosial av seg. Stor vennekrets har han og. Vi har noen felles interesser ja, heldigvis. Om det noen gang skulle blitt noe mere, så kan jeg jo ikke bare sitte hjemme å være asosial. Regner med å få bli med ut å møte kompisene hans også noen ganger.... men han kan ikke regne med å få møte "alle" vennenne mine heller, da det kun består av 3-4 stk. :!: Ser for meg hver gang vi tilbringer tid sammen, så er det enten kun meg og han, eller oss to med noen av kompisene sine. U see? Å binde meg til folk når det gjelder kjærlighetsfronten, sliter jeg med også. én av grunnene er vel fordi at jeg er en asosial person, og er redd for hva vedkommende vil tenke om meg når han finner ut av dette. Hvorfor sliter du med å binde deg til folk, egenetlig? Dette ble veldig rotete! Beklager det Lenke til kommentar
Gjest Nathalie18 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Game mente jeg, ikke gamle. dobbeltpost Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg vet ikke hvorfor jeg sliter med å binde meg, kanskje fordi jeg vet at jeg ikke kan være alene når jeg selv velger det. Så det er jo mentalt alt sammen. Ville vært sært om dama spør om hun kan tilbringe helgen med meg, og at jeg faktisk ikke ønsker dette pga jeg vil være alene. Mitt forrige forhold (jeg var 15), så var jeg kun med dama og hennes venninner og kompiser, hun møtte nesten ingen av mine. Jeg tenkte ikke så mye på det på den tiden, men ser nå at det hadde virket litt weird fra hennes synspunkt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvis han selv er en introvert så vil han nok elske det faktum at du også er det. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 La være å si det,easypeasy. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 USOSIAL, takk. Dere er vel ikke anti-sosiale hele gjengen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå