kivriel Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei har tenkt meg og kjøre call for duty black obs , men vet ikke til hvilken ting pc eller ps3 ? Har både ps3 og 2 gaming pcer , en god alienware m15x for 17 k og en god stasjonær for 13 k . så drar spillet fint , men hva syntes dere jeg skulle kjøpe det til ? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Begge selvfølgelig! Call of Duty Black Ops blir antageligvis ganske sykt, så jeg ser ingen grunn til å ikke druse på med begge Lenke til kommentar
kivriel Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 skal jo bare ha det til en da hehe, men mange jeg kjenner skal ha det til ps3 og ikke så mange til pc men hva syntes du vis du skulle valgt en av dem ? Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Pcen din skal holde til COD så det burde ikke være noe problem, men det er alltid gøy å spille med venner, så jeg ville valgt PS3. Allikevel så hører jo FPS hjemme på pc, mener jeg! Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 jeg har selv gaming pc til 18 tusen som drar alt, men jeg skal kjøpe det til ps3; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå