Gå til innhold

Copilot til HTC Hero: Bruker den mobilnettet?

Anbefalte innlegg

Halo jeg har da en Htc Hero, og tenker på å skaffe meg gps programmet copilot, men det jeg lurer på er om hvordan den henter infoen ;)

Bruker den internett?

Siden jeg har ikke nettpakke på mobilen, og det blir fryktelig dyrt om den skal hente data fra nett, så da lurer jeg på, om jeg skaffer meg denne vil det bli noe ekstra kostnader?

Og jeg lurer også på om hva slags fordeler man får av å roote den så putte roms ;)

Takker meget for alle svar :)

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halo jeg har da en Htc Hero, og tenker på å skaffe meg gps programmet copilot, men det jeg lurer på er om hvordan den henter infoen ;)

Bruker den internett?

Siden jeg har ikke nettpakke på mobilen, og det blir fryktelig dyrt om den skal hente data fra nett, så da lurer jeg på, om jeg skaffer meg denne vil det bli noe ekstra kostnader?

Copilot laster du ned og legger alle kart på minnekortet.

I bruk koster det ikke penger.

Lenke til kommentar

Bruker den internett?

Copilot laster du ned og legger alle kart på minnekortet.

I bruk koster det ikke penger.

Takker, så da har jeg installert det og programmet bruker ikke noe form for nett? Så jeg betaler altså ikke 1 kr til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...