Baini Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skal kjøpe meg en PS3 etter en lang tid med angring på at jeg ikke har gjort det enda. Men lurer på hvilken er å anbefale. Har en kompis som skal selge sin 80GB med 5 spill + trommer og 2 gitarer+mic. Jeg liker veldig bra den gamle designen, og bryr meg egentlig ikke om det. Eneste er om den kanskje er noe dårlig på hardware siden. Skal mest av alt brukes til spill og streame litt film fra pc. Prisen han skulle ha for dette var 3000,- som er det samme som 320gb med Move pakke sånn ca. Så vis noen kunne begrunnet og hjulpet meg her så hadde jeg vært skikkelig takknemlig! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det du burde sjekke er om kompisen din sin PS3 er såpass gammel at den er bakoverkompatibel (kan spille PS2) spill. Det er til tider veldig praktisk, så hvis han sin er det så er det i hvertfall et stort pluss. Da Sony fant ut at de fremdeles solgte mange PS2 konsoller, fjernet de den funksjonen hos PS3. (min egen har ikke denne funksjonen ) Hardwaremessig veit jeg ikke om slim er kraftigere enn den gamle, men 80 GB harddisk burde være nok til det meste. Skal jo bare lagre spill og slikt på den? Skal du bruke den som media server kan du jo bare koble en PC opp på den via hus-LAN Håkon Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 80 gb er ikke bakoverkompatibel med ps2 spill.(alle ps3 tar ps1 spill) Er bare du sjøl som vet om spillene som følger med maskina til kompisen din er noe for deg Men jeg sjøl hadde gått for 320 gb og move pakken. Kommer mye spennende med move etterhvert. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg ville gått for en splitter ny. Den der 80 GBen kommer sannsynligvis til å få YLOD snart, og da sitter du med skjegget i postkassen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 sku akkurat skrive det samme! kjøpny. 3000 er alt for mye for gammel og sliten 80 gb. har selv 320 gb utgaven:) Lenke til kommentar
Baini Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Tenker meg om og etter litt tanke, og nekting av moder så tar jeg 320gb versjonen. Så får jeg meg move og kan spille Resident Evil 5 og slikt med move og. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 bra valg! kan bekrefte at 320 gb ikke bråker ekstremy mye heller. stillere en 250 gb maskinene og litt mer en 120 gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå