Gjest Forvirret 18 åring Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Heisann! Jeg har ei venninne jeg har hatt gjennom mange år det siste året er vi kommet utrolig nære og vi snakker om det meste. Jeg har tidligere vært intressert i henne som en kjæreste, men slo fra meg tanken da hun plutselig ut fra det blå hooket up med en hun møtte på byn. Forholdet ble en sommerromanse og er nå over. Det som er er at når kun vi to er sammen så snakker vi i vildenssky, ler og har det kjekt, og jeg begynner å lure på om det kanskje kan være noe der. Derimot når våre felles venner er tilstede så blir hun "kald" og ignorerende overfor meg. Jeg skjønner ikke helt hva greien med det er, og trenger egentlig en tolkning på hva som skjer. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Virker som hun bruker deg som hobbypsykolog, antar du er veldig trivelig, snill og forståelsesfull? Lenke til kommentar
Gjest Forvirret 18 åring Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Virker som hun bruker deg som hobbypsykolog, antar du er veldig trivelig, snill og forståelsesfull? word! Lenke til kommentar
Gjest Forvirret 18 åring Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 nice! Lenke til kommentar
dkny Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Bare å late som det er deg, det! Tenk over grunner til at DU kunne oversett noen, og se om det stemmer med hvorfor hun overser deg. Grunner til at du kunne vært avvisende mot en jentevenn blant folk: 1. du vil ikke at folk skal tro det er noe mellom dere fordi du vil virke singel, særlig om det er jenter tilstede. 2. du er flau over henne, kanskje hun ikke er så kul som de du prater med, og vil ikke bli assosiert for mye med henne. 3. du liker henne og vil overse henne litt med vilje, og prøve å vise at du er sosial og kan prate med andre. 4. andre grunner? Sett deg inn i situasjonen hennes så går alt bedre. Endret 1. oktober 2010 av dkny 1 Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Bare å late som det er deg, det! Tenk over grunner til at DU kunne oversett noen, og se om det stemmer med hvorfor hun overser deg. Grunner til at du kunne vært avvisende mot en jentevenn blant folk: 1. du vil ikke at folk skal tro det er noe mellom dere fordi du vil virke singel, særlig om det er jenter tilstede. 2. du er flau over henne, kanskje hun ikke er så kul som de du prater med, og vil ikke bli assosiert for mye med henne. 3. du liker henne og vil overse henne litt med vilje, og prøve å vise at du er sosial og kan prate med andre. 4. andre grunner? Sett deg inn i situasjonen hennes så går alt bedre. Nei. Det gjør ikke det. Det føles ikke bedre å vite at en person muligens er flau over å være i nærheten av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå