Gå til innhold

Kommer ikke på nett med Intento X5668 fra Nextgentel

Anbefalte innlegg

Montøren var her på mandag og aktiverte tilkoblingen min, men jeg har ennå ikke klart komme på nett. Bredbåndet er levert av Nextgentel og jeg har en Intento X5668 trådløs ruter.

Jeg gått gjennom trinnene på installasjons CDen, jeg har trykt på "reset" knappen på ruteren, jeg har vært inne på WAN menyen til ruteren og fylt inn brukernavn og aktiveringskoden og jeg har prøvd komme innpå aktivering.nextgentel.no men ingen virker.

DSL-lampen slutter aldri og blinke.

Noen som kan hjelpe? Ville vært fryktelig praktisk og fått ordentlig internett tilgang i løpet av kvelden/natten, og ikke bare det ekstremt trege mobilnettverket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Montøren var her på mandag og aktiverte tilkoblingen min, men jeg har ennå ikke klart komme på nett. Bredbåndet er levert av Nextgentel og jeg har en Intento X5668 trådløs ruter.

Jeg gått gjennom trinnene på installasjons CDen, jeg har trykt på "reset" knappen på ruteren, jeg har vært inne på WAN menyen til ruteren og fylt inn brukernavn og aktiveringskoden og jeg har prøvd komme innpå aktivering.nextgentel.no men ingen virker.

DSL-lampen slutter aldri og blinke.

Noen som kan hjelpe? Ville vært fryktelig praktisk og fått ordentlig internett tilgang i løpet av kvelden/natten, og ikke bare det ekstremt trege mobilnettverket.

Hei,

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss på tlf 07979 når du er hjemme ved utstyret og kan bistå i feilsøk.

enixitan har rett, blinkende DSL lampe skyldes at bredbåndsruteren ikke har kontakt med sentralutstyret.

Mvh Stian,

NextGenTel Kundeservice

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...