konduktans Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tenker mest på skjermkvalitet, byggekvalitet og opplevd hastighet i OS. Er de tilsvarende? Er det noen ulemper ved Desire Z? Den virker som en perfekt oppfølger for min N97 Mini(E7 har symbiandritt). Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Min N97 blir i alle fall byttet ut med en Z så snart de kommer til landet. Nå er fremdeles Z såpass sjelden at det er vanskelig å si noe om ulemper og hastighets-opplevelser. Du kan kanskje få ett lite inntrykk ved å lese reviews av T-Mobile G2, en amerikansk versjon av samme telefonen som så smått har funnet veien ut til noen heldige kunder. For min del er Galaxy S uaktuell grunnet blant annet mangel på tastatur og dårlig erfaring med Samsung generelt. Det jeg har lest tyder på at Z er minst like kapabel som Galaxy S hardware-messig. Om det stemmer gjenstår å se. Synes også den nye Sense-versjonen som kommer med Z og HD frister veldig. Dersom du ennå ikke har forhåndsbestilt kan det uansett ta litt tid å få tak i en Z, og da har du jo god tid til å lese tester og brukererfaringer før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå