almann Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei Jeg har tenkt å oppgradere mitt gamle skjermkort, jeg har denne hovedkortet Asus A8N32-SLI Deluxe. Jeg kommer til å stort sett bruke denne maskina til å se på film så den MÅ takle blue ray og HD formatene. Glemte å nevne har denne skjermkortet i selve maskinen, nvidia geforce 8800 GTS. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skjermkortet du har nå skal fint takle å spille av filmer i HD formater. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 større sjangse at det er resten av systemet som ligger bak "hd filmen" spesielt cpu. Lenke til kommentar
almann Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Mener du Balli at jeg skal gå anskaffelse til ny CPU, det er ikke mange cpu jeg kan bruke på denne hovedkortet da. er ikke det bedre at jeg skaffer ny HK og skjermkort.? Trodde at den var grei HK, jeg hadde her ville bare ha en skjermkort som har hdmi utgang og som takler blue ray og HD filmer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå