ehauger Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Konseptet og utførelsen er herlig. Liker det jeg ser. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Konseptet og utførelsen er herlig. Liker det jeg ser. Takk for kommentaren Det blir nok mer i samme stil utover måneden antar jeg Men må prøve noe annet også, men i dag ble det feil, så i dag ble det mer av det samme Lenke til kommentar
netrex Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Dag 5: Kronstad mot Elvebakken Dette er ikke bildet jeg var ute etter, dette skulle kun være et eksperiment på tur dit hvor jeg egentlig skullet a bildet av motivet jeg egentlig var ute etter. Men det var lenge å vente når jeg kom dit, så jeg skulle teste andre ting, så under en eksponering ville ikke kameraet våkne til live i tide og jeg ville ikke ta ut batteriene for frykt av å miste bildet jeg hadde tatt, men når jeg ga opp og hadde kommet hjem igjen måtte jeg ta de ut, og bildet var borte, så i morgen kommer bildet jeg skulle ta i dag Lenke til kommentar
netrex Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Dag 6: Inn for landing Ser mer ut som et lynnedslag enn en landing. SAS-maskinen har kraftige lys. Skal fange Wideroe-maskinen en gang senere. De har svakere lys og vil se bedre ut rett forfra =) Har vært travle dager, så ikke hatt tid eller energi til å bla gjennom alle de nye bildene fra andre, men snart helg, så da blir det å se på alt det nye =) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg likte ideen! Kanskje det hadde blitt enda bedre i portrettformat. Nå er det vel bare å vente å se på Widerøe varianten. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er en god idé =) Når jeg komponerte bildet her var det først for å få rullebanen uten lys, ikke med tanke på at flyet kom til innflyging, så det blir nok portrettformat neste gang =) Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det kan se ut som et lynnedslag ja.. Jeg har aldri vært noe spesielt god på kveld/nattbilder, men det er morsomt å følge med på noen som virkelig får det til. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Mye morsomt du byr på, netrex. Det er helt klart at mangel på dagslys ikke bør være en hindring til å ta interessante bilder. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stilig landing - det grønne lyset ser nesten blått ut - så det må være et Norwegian-fly - som lander i rødt, hvitt og blått! A propos blått - festlig med dag fem, som har en sjø av blått lys midt uti der - en alternativ lyspære, eller er det Xeonlys på en av bilene som blærer seg? Pimpet neonlys? Pokker - nå fikk jeg lyst til å ta nattbilder med lang lukker! Lenke til kommentar
netrex Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Dag 7: Alta Lufthavn (igjen, dette er visst temaet så langt..) Var for trøtt i går når jeg kom hjem, så legger det ut nå. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Dag 8: Veggen Noe litt annet i dag. Sort hvit og split toning i ACR. Dette motivet fikk meg til å tenke på Family Guy, nærmere bestemt, dette klippet http://www.youtube.com/watch?v=Hi8A5bsbmUM Bra det ikke var en hagestol jeg tok bilde av.. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Dag 13: Panorering Jeg henger litt etter her, har ikke fått tatt bilder de fire siste dagene, måtte få tatt i dag ettersom det er kun fire frikort for entusiaster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Veggen ble skikkelig tøff. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Veggen ble direkte tøff - stilige linjer og fargetoner - fin komposisjon! Bilbildet ble for meg av en eller annen grunn en miniatyrversjon - men med hardt lys og fin fartsfølelse. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Takk for kommentarene Rart det ble miniatyr for deg. Her er direktelink til bildet som skal være samme som er i originalinnlegget: http://www.expono.com/go/photo/756628_l.jpg Det var når bilen passerte et gatelys i går kveld, testa panorering med høy ISO for å få en lukkertid som fungerte (1/40th, f/4 og ISO 4000). Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Flere flotte bilder i tråden. Syns Dag 3: Geitrams og glødende høstsol og Dag 8: Veggen er skikkelig bra bilder. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Dag 14: Her kommer vintern Et småfly parkert på Alta Lufthavn for natten mens det snør forsiktig. Jeg tok dette i går kveld før jeg la meg, orket ikke legge ut da. Dagens kommer senere i dag eller i morgen Håndholdt. Som på alle bildene mine, er EXIF enda i fila (FxIF er en super plugin for Firefox). Endret 15. oktober 2010 av netrex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå