desverre Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har nettop kjøpt meg dette kortet sammen med 2 stk 1 g wd disker. Dette kortet ses i bios og de er formatert som raid 0 (ja jeg vet dette er usikkert, skulle sikkert hatt 4 disker og 0 +1, men jeg har en annen bakup løsning så det får holde) Men under instalasjonen av kubuntu så får jeg ikke til og legge inn driveren fra en usb penn jeg har laget av driverene som fulgte med kortet. Driverene er til ubuntu 9.10 så de er nye nok trur jeg. Så mitt problem er 3 delt: A) Hvordan får mann lagt inn driveren under ny (fresh) instalasjon? B) Hva er usb penn under instalasjon? er det /dev/fsb1? C) Og hva skal man skrive om man får opp shellet? Ser fram til en god og enkel forklaring? På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Da måtte jeg løse problemet selv! jeg dro ut heile kortet og instalerte et fake raid, noe som hk et mitt støtter fullt ut:-) men bate et tips bruk unbuntu e.l versjon 10.10 rc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå