Gå til innhold

Noe å ta vare på eller ei?

Anbefalte innlegg

Hei :)

For nesten ett år siden kjøpte foreldrene mine ett Toshiba Camileo videokamera som filmer i 1080P

Filmkvaliteten i mørke forhold var ganske dårlig, men var fortsatt i full HD.

For noen måneder siden så sluttet plutselig kameraet å ta ladding, å det ble levert inn til elkjøp..

Nå, en del måneder etterpå får jeg beskjed om at foreldrene mine har fått nytt kamera ifra elkjøp.. ett handycam dcr-sx33..

Etter det jeg har klart å google støtter ikke dette kameraet HD i det heletatt..

Dette synes jeg er alt for dårligt..

men kameraet har tydeligvis fått god kritikk og virker som at det ligger på ca samme pris som HD kameraet dem kjøpte først..

Hva synes dere jeg burde gjøre? Jeg vil gjerne ha HD filming, men det bryr nokk de seg lite om.. men synes fortsatt vi skal få ett kamera som støtter HD, omså 720P..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil da ikke betale noe tilegg.. vil da ha ett kamera som kan filme i HD slik det gamle kunne..

Greit at det nye tydeligvis er veldig bra og har touchscreen osv, men om det ikke kan levere HD kvalitet så er det kjedeli for min del..

Men isåfall burde jeg bare be foreldrene mine levere det inn igjenn :) HD er nesten obligatorisk på ett kamera i 2010.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hvis foreldrene dine ikke ser nok poeng i HD til at de gidder å gå tilbake der ennå en gang, be om å få gjøre jobben for dem. Finles de relevante delene av forbrukerkjøpsloven sånn at de ikke så lett kan avvise deg med kjappe "det går ikke"-kommentarer og trykk på kølappsystemet.

Når dere har blitt enige om en funksjonsmessig brukbar omlevering, sjekk prislappen og be om å få betale mellomlegget opp til en bedre modell (hvis nødvendig og hvis ikke forskjellen er for stor). F.eks en Legria M36 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...