Eldy Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Heisann! Jeg har et problem at hver gang jeg skrur på dataen og trykker inn passordet, tar det litt tid, og jeg får en helt svart skjerm med bare musepekeren synlig. Har prøvd å vente og se om det bare tar tid eller hva, men det virker som jeg er stuck der. For å få på dataen er jeg nødt til å slå den av og på manuelt minst 4 ganger før det endelig blir liv i den. Noen som har noen ideeer til hva dette kan komme av? Har i det siste slitt med virus, og jeg tror dataen min er under angrep. Ble angrepet av antimalware doctor (tror jeg det het) viruset, men jeg mente jeg ble kvitt det. (Bruker avg og avast free. Har også brukt malwarebytes anti malware for å få bukt med antimalware doctor.) Har fortsatt virus, siden når jeg åpner filer eller når jeg går inn på enkelte sider vil avast/avg stoppe en trojansk hest, eller sende meg inn på adultfriendfinder istedenfor den siden jeg egentlig ville på. Noen som har svar på et eller begge spørsmålene? Takker så mye for all hjelp! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Vel, først og fremst. Aldri bruk flere antivirusprogrammer enn ett. Det vil kun skape interne konflikter dem i mellom. For det andre, gratis antivirus er ikke noe særlig å stole på når det kommer til mer kompliserte virus/trojaner og den slags. Selv er antivirus noe jeg alltid kjøper av egen lomme, da god antivirus er såpass vitalt for at en maskin skal kunne fungere, tross angrepene. Selv bruker jeg NOD32 4.0. Har mange års erfaring med dette produktet, og det har aldri skuffet meg. Koster ikke rare greiene heller, kan også lastes ned å prøves gratis i 30 dager. Ville nok prioritert å fått virusene fjernet før du går nærmere innpå problemene dine, da det kan være mange forskjellige årsaker til at PC-en din oppfører seg som den gjør. Endret 2. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå