Gå til innhold

PL: 03.10.2010 - Liverpool vs Blackpool

Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du stavet trener feil Pirja.

Det har også med instillingen til spillerene selv og gjøre. Du ser at de ikke har en glød og motivasjon til å spille. Og med lag så inngår jo på en måte treneren. Men Hodgson gjør det han kan for at laget skal spille ræva.

Lenke til kommentar

Tror du stavet trener feil Pirja.

Det har også med instillingen til spillerene selv og gjøre. Du ser at de ikke har en glød og motivasjon til å spille. Og med lag så inngår jo på en måte treneren. Men Hodgson gjør det han kan for at laget skal spille ræva.

Tror nok mange (meg inkludert) følte seg langt fra sikker på seier i denne kampen. Nesten som jeg bare ventet på at vi skulle tape. Hvis spillerne går ut med den samme tanken før kamp så er det ikke bra. Og jeg frykter at nettopp det skjer. Løsningen på det problemet er en trener som "tar tak", men jeg ser ikke for meg at Hodgson er rett mann til det.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at det er mulig å være så SINNSVAKT elendig! Laget har mange gode spillere, men jeg vetta faen hvor de gjemmer seg når kampene starter. Hele jævla sulamitten burde trekkes i lønn og få en passelig bot fra klubben. HELVETE så tragisk. :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Lenke til kommentar

I tillegg synes jeg oppriktig synd på spillere som Agger og Babel. At de ikke får sjangsen til å spille seg inn på laget i den situasjonen vi er nå er helt hårreisende. Vet Agger muligens er skadet nå, men snakker generelt. Han er to og et halvt lysår bedre en Carra og Skrtel til sammen (sånn de opptrer pdd.) og hadde tilført oss en ny dimensjon i oppbyggingsfasen. At Babel ikke er på benken i dag, men at både Spearing og Lucas sitter der er sykt (hvis han er fit).

Bruken av Meireles skulle fortsatt vært kriminelt straffbar og Poulsen har ingenting i Liverpool å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...