Niram Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fyyyyyy faen for en sjangse Men der var det gjort ja, håpløst.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg må faktisk le. Dette er latterlig. Sorry Hodgy, jeg tror ikke du er rett mann. Får jeg høre nå, at han er stolt over andre omgangen, og mente vi fortjente bedre, så klikker jeg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nå skal det sies at Blackpool var gode idag. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dritt... Faens bøtte med dritt hele gjengen! 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette er lavmål!!!!! Northampton og nå Blackpool. For et jævla drittlag! 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, NiRaM. Kan ikke skjønne noe annet. Gratulerer til Blackpool. De var fantastiske selv om vi var pure shite. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tror du stavet trener feil Pirja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fuck Glen Johnson. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er bare ett "pool" i England. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tror du stavet trener feil Pirja. Det har også med instillingen til spillerene selv og gjøre. Du ser at de ikke har en glød og motivasjon til å spille. Og med lag så inngår jo på en måte treneren. Men Hodgson gjør det han kan for at laget skal spille ræva. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tror du stavet trener feil Pirja. Det har også med instillingen til spillerene selv og gjøre. Du ser at de ikke har en glød og motivasjon til å spille. Og med lag så inngår jo på en måte treneren. Men Hodgson gjør det han kan for at laget skal spille ræva. Tror nok mange (meg inkludert) følte seg langt fra sikker på seier i denne kampen. Nesten som jeg bare ventet på at vi skulle tape. Hvis spillerne går ut med den samme tanken før kamp så er det ikke bra. Og jeg frykter at nettopp det skjer. Løsningen på det problemet er en trener som "tar tak", men jeg ser ikke for meg at Hodgson er rett mann til det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette er så håpløst... Fuck denne seriestarten, fuck Hodgson, fuck Johnson som har blitt verre og verre siden Portsmouth, fuck Poulsen som er verdens mest udugelige person. Fuck it all... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er bare ett "pool" i England. Hvor mange Drogba'er er det i England da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 FAAAAAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOHNSON FORTJENER EN ANALKULE LANGT NED STRUPEN, UDUGELIGE HELVETE. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #"!¤"!i#%%"=&%ti=#(¤ju&¤OKJHDKBSKJ<SDZDTDF.,C ,µ,XCCM 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herregud så elendig og håpløst, tror faktisk at dette var spikeren i kista for Roy. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fatter ikke at det er mulig å være så SINNSVAKT elendig! Laget har mange gode spillere, men jeg vetta faen hvor de gjemmer seg når kampene starter. Hele jævla sulamitten burde trekkes i lønn og få en passelig bot fra klubben. HELVETE så tragisk. :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Spent på hva slags bullshit Hodgson klarer å hoste opp nå. Tipper han er fornøyd med spillet og at vi fortjente bedre. Jævla faen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I tillegg synes jeg oppriktig synd på spillere som Agger og Babel. At de ikke får sjangsen til å spille seg inn på laget i den situasjonen vi er nå er helt hårreisende. Vet Agger muligens er skadet nå, men snakker generelt. Han er to og et halvt lysår bedre en Carra og Skrtel til sammen (sånn de opptrer pdd.) og hadde tilført oss en ny dimensjon i oppbyggingsfasen. At Babel ikke er på benken i dag, men at både Spearing og Lucas sitter der er sykt (hvis han er fit). Bruken av Meireles skulle fortsatt vært kriminelt straffbar og Poulsen har ingenting i Liverpool å gjøre. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 FAAAAAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOHNSON FORTJENER EN ANALKULE LANGT NED STRUPEN, UDUGELIGE HELVETE. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #"!¤"!i#%%"=&%ti=#(¤ju&¤OKJHDKBSKJ<SDZDTDF.,C ,µ,XCCM Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette må jo være en jobb for Tom Nordlie ? Rykte skal ha det til at han er blitt observert i liverpool bak pølsebua på vest vingen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå