Niram Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan jo starte med å bytte ut jævla Johnson som har vært dårligere enn samtlige i år. Hvorfor ikke bruke Kelly liksom? Enig. Fatter ikke hva det er med Johnson i år, han som var SÅ god når han kom til oss Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvor for bruker han ikke Babel?? Han har fart og skudd -.- istede bruker han skillere som Carrager, paulsen og lukas -.- LiverpoolFC er dømt til å feile Jeg stemmer på daglish som ny manager Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi må få ut Hodgson. Kan ikke vente for lenge, sånn vi gjorde med Souness. Hadde tatt imot O'Neill eller t.o.m Dalglish med åpne armer nå. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvor for bruker han ikke Babel?? Han har fart og skudd -.- istede bruker han skillere som Carrager, paulsen og lukas -.- LiverpoolFC er dømt til å feile Jeg stemmer på daglish som ny manager GODT jævla spørsmål. Jeg synes oppriktig synd på Babel. Nei, hvis Benitez startet nedturen til LFC så er i hvert fall Hodgson godt i gang med å fullføre det. Jeg er dritlei mannen allerede. 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Torres gikk jo av fordi han var skadet. Er du helt skutt i huet eller jefe? Var strengt tatt kommentatorene som sa at han ikke så skadet ut og at det var en merkelig situasjon. Jeg er enig i det. Det siste der gidder jeg ikke kommentere noe ytterligere. Du skriver jo hovedsaklig dritt uansett. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Liker at du kommenterte det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Torres var nok skadet. Han ga signal om at han måtte byttes ut. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tipper 4-2 der kom det første ja Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 LIKER byttet. Ut med faenskapet. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 2 hands vi ikke har fått noe for nå. Great. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 johnson er forferdelig og det er hodgson også Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Uansett hva som skjer de siste minuttene nå så tror jeg Hodgson er fucked. Dette er ikke akseptabelt. Spillerne står jo og ser på Blackpool trille ball! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Uansett hva som skjer de siste minuttene nå så tror jeg Hodgson er fucked. Dette er ikke akseptabelt. Spillerne står jo og ser på Blackpool trille ball! Tenkt samme tanken. Du tror det ender med at han må gå? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hva faen skjer? Liverpool gidder jo ikke prøve en gang? Kan ikke huske sist jeg så et lag som la så dårlig press på ballfører som det Liverpool har gjort i store deler av denne kampen. Som Jefe sier, de bare står der. Det er litt absurd å se på. Endret 3. oktober 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Steike for en skrell! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Få inn King Kenny please! Liverpool ligger på nedrykksplass. Det er IKKE akseptabelt. Har null plan med angrepsspillet og spiller som Mjøndalen J14, noe vi nok kan takke den fantastiske Hodgson for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå