Jefe Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Alle utpå der utenom Reina er ræva, så det at vi spiller shite er ikke bare pga en mann. Torres så ikke skadet ut en gang når han gikk av. Så bare ut som han ville poengtere noe (hint; krangel med Hodgson?). Må si jeg er litt overrasket. Hadde trodd at dette ville ende 0-0, men ser jo ut som Blackpool kan vinne ganske greit. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jævla Johnson! Han blir faen meg dårligere å dårligere for hver kamp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Flau er vel ordet som beskriver meg best nå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bra Johnson. Udyktige jævel Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Johnson. Usikker på hva han er, men back er han hvertfall ikke. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Torres gikk jo av fordi han var skadet. Er du helt skutt i huet eller jefe? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Okey... 0-1 ja. Begynner å føle meg mindfucked her. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I rather walk aloooooone. 8 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei. Roy bør trene lag med lavere ambisjoner. 3 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 You scouse bastards! You scouse bastards! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 HAHAHAHAHAH er det faen meg mulig?!?! Jeg blir flau! 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi som scorer et mål pr kamp, har tapt nå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Var på jakt i går og i dag. Fikk ikke bruk for hagla. Men nå... 2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Haha, dette er så flaut at jeg har faen ikke ord. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Merkelig at Hodgson ikke tar hintet snart? Vekk med Poulsen og for svarte faen, slutt å bruk stoppere på back plass! Selv ungdomspillere på Liverpool ville gjort en bedre jobb på backplass enn de stopperene han har der i dag. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan jo starte med å bytte ut jævla Johnson som har vært dårligere enn samtlige i år. Hvorfor ikke bruke Kelly liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå