ÅdneD Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bestemte meg i siste liten for å bli med. Eg skal bruka Nikkor 35mm f/2.0 til utfordringa, men kjem til å bruka andre objektiv elles. Nivå: Entusiast 1. Oktober Nødløysing, blir forhåpentlegvis meir gjennomført etter kvart. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Var ikke den dårligste nødløsningen jeg har sett det. Hadde det venstre øye kommet litt bedre frem så hadde det vært helt glimrende. Det kan jo hende det gjør det også og at det bare er min skjerm som er litt mørk. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Litt mellomfornøyd bisk. Antakelig begynner modellen å bli lei etter flere titalls bilder i forskjellige posisjoner. ISO-støyen og den forsiktige sepiatonen står svært godt til hverandre. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Flott bilde av en fin hunden =) Det ser ut til at den kanskje heller vil gå tur enn sitte å bli knipset bilder av Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nydelig bilde, ser hunden din er mer av en modell enn han kameraskye her i huset. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 2. Oktober Ekspedisjon Var på tur med den yngste hunden(sjå 1. Oktober) i dag. Fann ut at eg skulle ta ein litt utradisjonell tur, og hoppa med lette steg ned mot elva. Gjennom eit tjukt kratt og ned ein bratt skråning, og me kom fram til ein halvråtten trestokk. Den førte både meg og hunden over til ein sandbanke i elva, med ei lita treklynge på og rasande vatn på alle kantar. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er vanligvis ikke så glad i bilder av fotografens føtter, men her fungerer det strålende, nesten som å stå over og håpe at det går bra selv. Og bildet av hunden er et fint hundeportrett, ser ut som en trivelig hund! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nesten litt vertigo-følelse her, "guffent" perspektiv. Men du trenger ikke å gå over bekken for å hente vann vet du... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Får en følelse av at jeg nesten tipper ut i elva bare av å se bildet, stilig! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk for kommentarar. Har som målsetting denne månaden å ta bilete som drar mottakaren inn i bilete, slik at han/ho blir ein deltakar, og ikkje ein observatør. Det betyr ikkje at alt blir POV. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Særdeles bra. Overvekten på venstresiden gjør at jeg på en måte heller litt den veien. Noe som ikke hadde vært særlig lurt i den faktiske situasjonen. Hundebildet var også en god start. Et godt portrett. Ville etter min mening fungert enda bedre på høykant. Endret 2. oktober 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dødskult perspektiv, og flotte farger! Francis Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Enig med siste taler. Ble småsvimmel av det bildet der Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Morsomt fot-bilde, men det så noe skummelt ut... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk for kommentarar. Har som målsetting denne månaden å ta bilete som drar mottakaren inn i bilete, slik at han/ho blir ein deltakar, og ikkje ein observatør. Det betyr ikkje at alt blir POV. Ah - first person shooting, altså? Bekken var lekker - fine kontraster mellom rennende vann, mosegrodd stokk og nervøs fotograf. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk. Ah - first person shooting, altså? Nei, ikkje nødvendigvis. 3. Oktober Lokalgeografi Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ahh, her får du frem mange gode minner; fabulering om nye turer og mimring om hvor bratte bakkene var på en tidligere –– bare synd det er begrenset rom for skrøner med topologiske kart ... (Ikke at en trenger å skryte på seg bratthet med vestlandsfjorders ekvidistansetetthet.) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kart er stas, uansett hvordan man vrir og vender på det. Altså like stas opp som ned. Men er det fjelltur eller båttur? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tror fremdeles det er en first person shooter - dette er bare map view.. Full konsentrasjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå