COM Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 ok jeg skrur på maskinen min og den booter med xp3000 så kommer jeg meg til velkommen skjermen da restarter den seg.og når jeg skal prøve og boote fra xp cden så laster den inn alle filene og når det er ferdig så kommer det opp en blåskjerm... men når jeg setter cpu innstillingene på 13x 140 feks så fungerer alt som normalt Hva er galt??? min: abit nf7-s v2.0, xp3000, 2xtwinmos 333mhz 256mb,western 80gb, hercules radeon 9000 Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kraftig nok psu? For harde timing på ram? Lenke til kommentar
COM Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 jeg har en sånn chieftec 340w strømforsyning hvordan skifter man på timinga på rammen da? jeg opplevde at i dag da kom jeg meg inn i XP og alt så ut til at det var normalt bortsett fra at når jeg tok opp den hardware monitoren da var det en alarm på at vbat vden var oppe i 5,33v ca. så jeg bare trykte ignore men maskina bare restarta etter ca 12min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå