Rampelyset Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 I dag oppdaterte jeg MSN til den nye Windows Live Messenger 2011. Tidligere har jeg alltid lastet ned en patch fra Apatch og gjort slik at jeg kan logge på med to e-postadresser på MSN. Nå finner jeg ingen patch som funger. Noen tips? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Programmet kom ut idag, vent noen dager så kommer det nok. Jeg bruker selv en patch fra mastaline.com og venter selv på en oppdatering. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Var ikke klar over at det ble lansert i dag. Da venter jeg noen dager Takker for oppklaringen! Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det bare jeg som synes at messenger 2011 er utrolig stort og rotete? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det bare jeg som synes at messenger 2011 er utrolig stort og rotete? Nei, designet er helt forferdelig. Bytter tilbake til den gamle asap. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det bare jeg som synes at messenger 2011 er utrolig stort og rotete? Nei, designet er helt forferdelig. Bytter tilbake til den gamle asap. hmm, fikk forandret til "kompakt visning" og fjernet reklame med apatch... Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Bruker Norton og når jeg installerer Aptach så dukker det opp melding om at Sonar har fjernet filen. Kunne jeg ikke i det minste fått spørsmål om jeg ville installere eller ikke... Noen som vet om dette kan overstyres manuelt? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 MSNDiscovery er eit bra program for bruk av to msn adresser + mye mer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå