dust123456 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Har tenkt og kjøpe ett steroanlegg til gutterommet. Har før hatt litt cerwin vega, men har nå tenkt på Dynavoice M-65 For tror de spiller ganske høyt og fint. Har tenkt på en Cerwin Vega cls-15s subb i tilleg til en 2-3000 brukt for å få litt bass Men usikker på forsterker, er så mye billig å velge mellom. Kravane er ikke store ettersom. Men sub-utgang og fjernkontroll er fint. Her er litt stereo forsterkere Her er det stereo recivere Surround forsterkere På www.surround.no er det også mange billige. Hva tror dere? Endret 1. oktober 2010 av dust123456 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Spørsmålet er vel heller, hva tror du? Hvilken musikk hører du på? Er du ute etter høy partymusikk med mye bass, eller er du ute etter lydkvalitet? Er du i det heletatt interessert i surround? Med en stereoforsterker får du helt klart mye mer forsterkerkraft for pengene, men da kun på 2 høytalere. Hvor mye penger er du villig til å bruke? Når det kommer til aktiv sub så vil jeg nok heller anbefale XTZ 99 W12.16 hvis du er interessert i lydkvalitet. (surround.no) Skal selv ha en eller to sånne etter hvert. Gleder meg! Kjenner flere som har denne, og den er utrolig god! Du får faktisk høy og fin bass, som du ikke hører hvor kommer ifra. Eventuelt XTZ 99 W10.16 (10") hvis du vil litt ned i pris. Har ingen personlig erfaring med denne. Jeg har selv Cerwin-Vega AL-1000 front på en NAD C372 forsterker, og er MEGET fornøyd (eneste Cerwin-Vega med god lydkvalitet) Anbefaler NAD stereoforsterker hvis du vil ha noe kraftig. Denon har også fått mye skryt. Dette er utstyr som ikke nødvendigvis man må kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå