aarolilja Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) jeg har aldri skifta denne type stift før, og lurte på om noen kan fortelle meg hvordan det er meninga jeg skal løse stiften uten å ødelegge arma, eller gjøre noe annet lite lurt. her er to bilder som kan hjelpe på saka: beklager støvet. den har stått til pynt siden august, og er ivrig etter å ta den i hard bruk igjen. lover å tørke støv først, bare jeg får på stiften. ;-) Endret 1. oktober 2010 av aarolilja Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) http://lmgtfy.com/?q=ortofon+510+mk2+stylus+replacement Det følger instruksjoner med den nye stiften ellers kan du se i manualen eller på Ortofons sider. jeg har aldri skifta denne type stift før, og lurte på om noen kan fortelle meg hvordan det er meninga jeg skal løse stiften uten å ødelegge arma, eller gjøre noe annet lite lurt. her er to bilder som kan hjelpe på saka: beklager støvet. den har stått til pynt siden august, og er ivrig etter å ta den i hard bruk igjen. lover å tørke støv først, bare jeg får på stiften. ;-) Endret 31. oktober 2010 av Professor Farnsworth Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 er nok ikke så enkelt å finne på nettet. men dette har jeg forsåvidt funnet ut av selv for flere uker siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå