Noggie Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 River of Blood, Sea of Green Töft, en favoritt. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hiver meg på hyllesten av River of Blood, Sea of Green - det var nydelig. Kunne kanskje tenkt meg en litt annen plassering av glipen i blodelven, men jeg regner med du kanskje hadde fått med noe annet rusk i bildet da? Likte fargene og dybden i gårsdagens også. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fine farger i bladelven - og for en 3D-effekt på perrongen! Fint lys og nydelig "pop" i de to. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Uken som har gått har vært rimelig intens, og i går toppet det seg med nesten 13 timers arbeidsdag. She Comes in Colors Dagens låt: Love - She Comes in Colors http://www.youtube.com/watch?v=kMepqPsyIvo Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Manuell følgefokus ved f/2.5 er ikke sånn kjempelett, men i og med at man ikke trenger å spare på filmen, blir det resultater: Born to be Wild Dagens låt: Steppenwolf - Born to be Wild http://www.youtube.com/watch?v=mJS8j9YYB9w Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jøss, på banen igjen da...det var blått og flott; og fint sykkelbilde blant høstløv også Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Blikket i dagens er hysterisk. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kan du ikke bare sette i AF-S med focus priority og holde inne utløserknappen mens du fokuserer? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 "To yawn in colors" er jo uttrykk for å rope på elgen. Vil egentlig ikke vite hva "to come in colors" betyr for noe.. Et fantastisk blikk på trehjulsykkelen der, ja - det kan kanskje komme av at hun har en spade tredd ned i ryggen? ..Men ja, f/2.5 er ikke lett på bevegelige greier - heller ikke på småttiser som husker.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dette er den beste illustrasjonen av begrepet "Born to be wild" jeg har sett Forøvrig en kongelåt. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Gårsdagens djevelunge hadde 3-årsdag for familien i dag (barn i morgen...), så huset har stått på hodet i dag, men barna må jo luftes i helgen. Her er den eldste av husterroristene: Paradis Dagens låt: Cat Stevens - (Remember the Days of the) Old School Yard http://www.youtube.com/watch?v=iFwDEqLQ0bA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Fin i farta paradis den der ja... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 The Next Girl, og She Comes in Colors var veldig flotte bilder! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Dette er den beste illustrasjonen av begrepet "Born to be wild" jeg har sett Forøvrig en kongelåt. Helt enig! Både Born to be Wild og Paradis var jo glimrende situasjonsbilder av de unge håpefulle. Bildene er flere hakk bedre enn vanlige snapshot fedre tar av ungene sine. De kommer sikkert til å være fornøyd senere i livet med å ha en far som har foreviggjort dem opp gjennom oppveksten. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Virkelig intense toner i alle regnbuens farger i "She Comes in Colors". Himmelen tyder på at det er tatt i skumringen, så man kan lure på hvordan alle disse fargene har kommet frem. Det må være en sekundær lyskilde et sted her formoder jeg. Skikkelig rått uttrykk i "Born to be Wild". Godt komponert også, med veien som svinger av bakenfor. Det ser for øvrig ut til at den eldste "terroristen" totalt har mistet bakkekontakten. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fantastisk fargeorgie, og kanontreff på Born to be wild, det er helt utrolig kostelig. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fin bevegelse og fine farger i paradis - en jente som har peil! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Jeg har hatt et par infamt travle uker på jobben, og i forrige uker ble det amerikanske tilstander, så det har blitt smått med bilder. La også igjen kameraet på jobben fredag, siden vi tok en heidundrende fyllekule etter å ha "levert". Dermed har det blitt veldig smått med bilder... 12. oktober: I Know There's an Answer Dagens låt: The Beach Boys - I Know There's an Answer http://www.youtube.com/watch?v=aVIlp5_w4f8 Endret 18. oktober 2010 av Anew Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hahaha, fantastisk! Jeg har tatt bilder av allén og døra og ..., men aldri sett det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Men det ser jo ut til at du kommer sterkt da...når du først kommer tilbake...høst over de trærne der ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå