Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - Anew - AI Nikkor 105/2.5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"To yawn in colors" er jo uttrykk for å rope på elgen. Vil egentlig ikke vite hva "to come in colors" betyr for noe.. :blink:

Et fantastisk blikk på trehjulsykkelen der, ja - det kan kanskje komme av at hun har en spade tredd ned i ryggen?

..Men ja, f/2.5 er ikke lett på bevegelige greier - heller ikke på småttiser som husker.. ;)

Lenke til kommentar

Dette er den beste illustrasjonen av begrepet "Born to be wild" jeg har sett :)

Forøvrig en kongelåt.

Helt enig!

Både Born to be Wild og Paradis var jo glimrende situasjonsbilder av de unge håpefulle. Bildene er flere hakk bedre enn vanlige snapshot fedre tar av ungene sine. De kommer sikkert til å være fornøyd senere i livet med å ha en far som har foreviggjort dem opp gjennom oppveksten.

Lenke til kommentar

Virkelig intense toner i alle regnbuens farger i "She Comes in Colors". Himmelen tyder på at det er tatt i skumringen, så man kan lure på hvordan alle disse fargene har kommet frem. Det må være en sekundær lyskilde et sted her formoder jeg.

Skikkelig rått uttrykk i "Born to be Wild". Godt komponert også, med veien som svinger av bakenfor.

Det ser for øvrig ut til at den eldste "terroristen" totalt har mistet bakkekontakten.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et par infamt travle uker på jobben, og i forrige uker ble det amerikanske tilstander, så det har blitt smått med bilder. La også igjen kameraet på jobben fredag, siden vi tok en heidundrende fyllekule etter å ha "levert". Dermed har det blitt veldig smått med bilder...

12. oktober:

I Know There's an Answer

1053491763_tMcNL-X2.jpg

Dagens låt: The Beach Boys - I Know There's an Answer :love:

http://www.youtube.com/watch?v=aVIlp5_w4f8

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...