Anew Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg tar forumhordenes klare råd, og satser på en pinglete oktoberfest med min snasne AI 105/2.5, som har blitt litt for lite brukt etter at jeg anskaffet D700. Dagens bilde er en remake av mitt første bilde fra den første Oktoberfesten. Jeg fikk ny kaffemaskin i går, og jeg liker kaffe: The Next Girl Dagens låt: The Black Keys - Next Girl http://www.youtube.com/watch?v=x_PrT25o8Vs&ob=av2e Endret 1. oktober 2010 av Anew Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Og herlig låt. Gjett om jeg fikk lyst på en mocca nå. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Delikat, suggererende produktfoto, herlige toner. Kjenner duften... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så rett og slett fristende ut og det er godt gjort i å med jeg er tilhenger av svart kaffe. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg tar forumhordenes klare råd, og satser på en pinglete oktoberfest med min snasne AI 105/2.5, som har blitt litt for lite brukt etter at jeg anskaffet D700. Flink gutt. Liker bruken av lys her, du får full fokus på koppen som fylles fra en mystisk maskin som troner i skyggene. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Takk og takk. Jeg kjører superlavt ambisjonsnivå denne måneden, og i dag får dere et "candid" av 10.000-kronerskaninen Ole: Dagens låt: of Montreal - Bunny Ain't No Kind of Rider http://www.youtube.com/watch?v=sPE01Rg0fYE&feature=related Endret 2. oktober 2010 av Anew Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Ole ^^ Skjønner godt at du brukte kamerabudskjettet på kaninen den gangen. Likte bildet også, så det var kanskje vel anvendte penger? Endret 2. oktober 2010 av LordArild Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Der skrudde jeg på kaffemaskinen min også. Lekkert og fristende. Ole var bare nusselig Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 10.000-kronerskaninen? Den er søøøøt, men 10.000? Uansett, jeg anbefaler langtidssteking, fløtesaus med rosmarin og hvitløk, ringerikspoteter og litt grønt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Pene kaninen. Kaffemaskinen - skulle kanskje hatt fokus litt lenger bak - på "øynene" - de to strålene med den ettertraktede væsken. Vel - ettertraktet og ettertraktet - det er vel snarere presset eller brygget heller enn traktet? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 10000? Er det alvor? Perfekt fokus sånn portrettmessig sett. Kombinasjonen fotograf og objektiv holder mål. Men 10000 da... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kul kanin! Lavt ambisjonsnivå er ikke til å kimse av hvis det er slikt som er resultatet. Tilbøyelig til å være enig med ordkløveren lengre oppe om fokus på kaffebildet. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Den kaninen husker vi, ja. Sööt! Pent bilde også, men jeg kanske skulle ha croppet litt i bildets nederkant. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Minst 10.000 ja... Hva pokker skal man gjøre når man først har begynt behandling. Jeg krever gratis vetrinærhjelp til gnagere i neste statsbudsjett! Når det gjelder fokus på kaffebildet, så er jeg enig i at det kunne vært bedre plassert, men i den grad denne Oktoberfesten har noe tilleggstema, så blir det "Snapshots Galore!" Søndag ble det ikke noe pinglebilde. Gårsdagens får tittelen River of Blood, Sea of Green Dagens låt: The Black Angels - River of Blood http://www.youtube.com/watch?v=3clA2BpQAyw Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 River of Blood, Sea of Green Flott bilde, tittelen også... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 I dag: Leavin' on a Slow Train Dagens låt: (den sørgelig glemte) Harry Nilsson - Everybody's Talkin' (denne er vel hans mest kjente, og mange kjenner den nok igjen fra en reklamefilm -imidlertid er bla. det John Lennon-produserte albumet Pussycats fra 1974 vel verdt å få med seg) http://www.youtube.com/watch?v=uBemzu1Fchk Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det en firmware-oppdatering som gir 3D på D700? Vakker vin i enden av plenen, og et fascinerende bilde fra Nationalteateret stasjon - de er vanskeligere å få interessante enn man skulle tro, -jeg har testa! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fine farger i River of Blood, Sea of Green Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Leavin' on a Slow Train Denne ble bra...likte den endeløse perrongen som sløret ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå