Gå til innhold

Z-5500 og innspilling etc.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er ganske blank når det kommer til stereo annlegg, men har akkurat kjøpt meg et z-5500, og lurer litt på om det må innspiles? og evetuelt hvordan dette bør gjøres og hvor lenge, lest litt i bruksanvisninga, men blir ikke klok, og går det and og skru av under innspilling? eller må det stå i foreksempel 3 daga kontinuerlig.

Hvordan fungerer innspilling? lurer på alt :p

Så, bare shoot me med tidenes nybegynner guide :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For folk som har litt peiling høres mye av det eg spør om kanskje litt som om dere får lyst til og plante ansiktet godt ned i skrivebordet, men har 0 og nix peiling.

Så hvilket volum bør jeg spille på, er jo et kraftigt annlegg, så hvor lenge bør eg spille i gangen, hvor høgt og når kan eg begynne og tune opp?

er jo også noen som ikke spiller inn disse annleggene, men har det egentlig noe for seg og spille det skikkelig inn?

Lenke til kommentar

Spil så det jomer du :)

Har egentli lite å si på det anlegget, og egentli ellers og.. Må si jeg misunner deg som kan spille i vei..  har vært sugen på det anlegget i flere år, men kan ikke spille såppas her jeg bor for øyeblikket.. :p

For nøye meg til anlegget i bilen (som jeg vel å merke spilte på fult volum fra dag en, og spiller supert enda)

Lenke til kommentar

Så det er bare og kjøre på når det har fått kjørt seg en stund? ;)

Joda, i bilen har eg 2 12" på 1000W + frontsett, har fått litt klager etterhvert :33

Det er/var et tilbud på dette anlegget på komplett.no til 1500 kr nå, derfor jeg kjøpte det, viss det er der enda, løp og kjøp er meget fornøgd så langt, værdt _HVER_eneste krone

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...