Gå til innhold

Hvordan kontakte Steam ang VAC

Anbefalte innlegg

Hei

Har i det siste fått svært mange folk på nakken når jeg spiller mw2 fordi jeg har en VAC ban på profilen min. Når folk ser jeg får gode stats sjekker de profilen min og begynner å hyle ut om alle mulige cheats jeg bruker (Har fått beskyldninger om at jeg bruker en smoke grenade cheat som selve juvelen av anklagninger). Problemet er bare det at jeg aldri har brukt en cheat, vet ikke hvordan man installerer en cheat engang! Steambrukeren min er bannet på Half-Life: BlueShift og Codename Gordon. Det siste vet jeg ikke hva er en gang. BlueShift vet jeg hva er, men har aldri eid selve spillet (Kun spilt med en kompis på hans bruker for mange herrens år siden).

Det jeg lurer på er hvordan jeg går frem for å fjerne disse cheat-stemplene når jeg uten tvil aldri har spilt noen av spillene med min bruker. Noen som har noent tips eller bare erfaringer som kan hjelpe meg her. Begynner å bli smålei å måtte får høre at jeg er en cheater i nesten hver eneste match jeg spiller... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste veien jeg fikk tak i dem var via forum ja. Ban'n min forblir, selv om de ikke kunne vise til når, hvor, hvordan cheatsa ble oppdaget. De visste bare at VAC hadde oppdaget en cheat og viste til min egen sikkerhet rundt accounten min og om andre har brukt den.

Greit de er konsekvente på det med cheating, men når jeg aldri har hatt accounten hacked eller eid spillene er det vel noe som skurrer. Ohh well, blir bare å suge til seg med drittslenging da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...