Webhjelp Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) LØST Jeg har et Canon E90, altså et veldig gammelt videokamera. Problemet er når jeg skrur på kameraet, og skal se inn i den toppen, så ser jeg en hvit plate, på en måte. Jeg ser ikke hva jeg filmer. Det er litt dumt, ellers er alt i orden. Noen som kan hjelpe meg med dette? Eventuelt noen som kan reparere dette, eller burde jeg bare kaste det? Endret 1. oktober 2010 av Webhjelp Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kan jo være greit og fortelle om hvilken måte du løste,så vi andre slipper og ødelegge kvelden med å lure på Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg løste det ikke, men har lagt det ut for salg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg løste det ikke, men har lagt det ut for salg. Så det var du som solgte til meg, ja. Da kan vi vel ta en liten prat. Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Nei? Kameraet er ikke solgt ennå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nei? Kameraet er ikke solgt ennå. Ops, busted Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 ..Men da kan du kjøpe hans - som delekamera! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) ..Men da kan du kjøpe hans - som delekamera! Kunne godt ha gjort det - før han sa at det var ødelagt Eller hvis jeg får det for en rimelig pris som 1kr? eller under? Endret 11. oktober 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Du kan godt kjøpe kameraet, men langt over en krone. Endret 14. oktober 2010 av Webhjelp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Du kan godt kjøpe kameraet, men langt over en krone. Neida, har ikke tenkt å kjøpe noe kamera. Har alt et Canon kamera hjemme Endret 14. oktober 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Ok Lukket, takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå