BertNaked Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei, Slik et situasjonen min. Jeg leverte inn søknad i god god til i forveien til lånekassen, men så fant jeg ut når de hadde behandlet dette at de behandlet feil søknad (lå igjen en gammel en som jeg trodde ble slettet). Så beløp etc, var feil, så jeg ringte de og fikk de til å slette den søknaden, men jeg måtte sende inn ny for skoleåret her. Nå har skoleåret begynt, og jeg har enda ikke fått penger fra de.. søknaden behandles enda og det tok ca. 6 uker + 1 uke for å behandle gjeldsbrev. Spørsmålet er, vil jeg få etterbetalt denne måneden som har vært fra lånekassen, tenker på siden de regner lånene sine + stipend ut ifra et helt skoleår som jeg skal gå. Levd en mnd uten støtte nå, lite gøy. Går sonans fulltid btw. Lenke til kommentar
redsox Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ja, du burde det. Jeg søkte sent i fjor(10 november) og fikk ikke noe før i januar, og da fikk jeg etterbetalt for hele første semester. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ja, du burde det. Jeg søkte sent i fjor(10 november) og fikk ikke noe før i januar, og da fikk jeg etterbetalt for hele første semester. Det høres bra ut! Takk for svar, ble mer motivert her. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg fikk og min første utbetaling nå i sptember, og fikk da utbetalingen for august og september i en dose. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg fikk og min første utbetaling nå i sptember, og fikk da utbetalingen for august og september i en dose. Blir søkkrik jeg da... får vel utbetalingen om to uker, og det er vel vanlig at du får betalingene den 15'ende hver måned? Da får jeg for August, September og Oktober da? *danse* Trodde at jeg ville få redusert lån bare pga forsinkelsen..døde litt innvendig. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Bare så det er sagt, så venter jeg fortsatt på stipend etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå