Rob92 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei, og takk for at du tar deg tiden til å lese i gjennom dette innlegget(selv om det er ganske så kort) Jeg eier en Honda Accord 91 modell og jeg har et eneste problem med den som jeg må rette opp før jeg tar den med på EU-kontroll. Det viser seg at parklysene på bilen ikke fungerer. De kommer ikke på ved antennelse. Det er altså parklysene foran som ikke virker(er usikker på om de finne bak også, men det er en annen historie). Er de muligens noen med erfaringer som kan lede meg gjennom dette problemet og komme med lærerike innlegg? Takk så meget på forhånd. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Sjekk at ikke pærene er gåene. Uansett blir det kun en 1`er feil. Lenke til kommentar
Rob92 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Er du så sikker på at det er ener feil? Den har allerede vært på EU godkjenning der den blant annet fikk avslag på parklysene, som viste seg å være en toer feil... Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen plasser blir det praktisert slik og andre ikke. Men bare sjekk pærene, er som oftest de som ryker Lenke til kommentar
Rob92 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Pærene er ikke defekt. Dette har jeg kontrollert. Vet du om noen andre mulige årsaker? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Sjekk at det ikke er brudd på ledninger fra lysene, men det skulle vel kanskje vært litt rart hvis det skulle være et brudd på begge lysene samtidig. Ville også sjekket bryteren, åpne å ta en titt inni. Lenke til kommentar
Rob92 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg skal få sjekket det ut. Takk så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå