Spuurv Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny stasjonær gaming pc. Vil kjøpe en pc som er ferdigbygd og klar til bruk når jeg har kjøpt den. prisen skal være så lav som mulig , maks pris 4500. MVH Huxiz Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du får ikke mye til spillmaskin for 4500kr bare så det er klart. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Må si meg enig med vidarkri her, 4500 er urealistisk. Hvis man nå allikevel skal se hvor lavt man kan gå i pris og fortsatt få en grei pc hadde det vært kjekt å vite etpar ting: Hva har du av utstyr fra før? Har du strømforsyning, Kabinett, skjerm osv? Hva slags spill er det du skal spille og hva slags forventninger har du til fps og liknende? Blir lettere jo mer info man har Håkon Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja:P Jeg har ikke noe fra før. JEg skal spille spill som WoW og CS som er spill som ikke krever så veldig mye. Skjerm har jeg. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har tittet litt på komplett, og funnet et oppsett som ser greit ut. Her får du med ferdigbygget PC med operativsystem installert, samt basic tastatur og en god mus. Det kommer på 7600 + frakt, noe man nesten er nødt til å regne med om man vil ha en grei PC. Den er ikke noe monster, men passer til det du skal bruke den til. GTS 250 skal takle WoW bra, WoW-Benchmark test og med en intel dual core i5 på 3.2GHz har du nok prosessor og vel så det Antec Nine Hundred Midi Tower Sort Corsair VX 550W PSU ASUS P7H55-M PRO, H55, Socket-1156 Intel Core™ i5 Dual Processor i5-650 XFX GeForce GTS 250 1GB PhysX CUDA Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S USB2 multikortleser 3.5" sort Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 Logitech Classic Keyboard 200 Logitech MX518 Optical Mouse, Link til PCen Kjekt om noen andre brukere kommenterte på dette oppsettet, da det på ingen måte automatisk er det beste for deg Håkon Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei Jeg var på datakjeden i dag og kjøpte en gaming pc til 6,5k MEn takk for hjelp uannsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå