BurgundyLips Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei Jeg forsøker å åpne et digert Word-dokument med masse bilder og en del tekst, men får feilmelding "Ikke nok virtuelt minne". Vet at jeg bruker maks 10-15 % av plassen på harddisken. Jeg har forsøkt å endre innstillinger for hvor mange RAM som brukes i ytelse, men det hjelper ikke. Og så har jeg snakket med han som solgte oss PC-en og som hjalp meg med å sette den opp, og han har forsøkt å åpne det på sin data med enda mer kapasitet, men det går ikke der heller... Dokumentet har blitt skikkelig lagret hver gang(er jeg nesten sikker på, krysser fingrene og alt som kan krysses) helt til det plutselig ikke vil åpne seg mer. Når jeg klarer det, skal jeg dele det opp i mindre dokumenter så jeg ikke opplever samme problemet igjen. Jeg er ikke den som er flinkest med PC, så jeg er desperat etter råd og hadde blitt evig takknemmelig om noen kunne hjelpe meg. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du underslår en del viktig info: 1) Hvor stort er dokmentet (i henhold til explorer)? 2) Hvilken versjon av Word ha du brukt? 3) OS? 4) Ledig plass på harddisk og hvor mye fysisk minne finnes? Det er forøvrigt ikke usannsynligt at dokumentet er skadet (ødelagt). Har du backup av eldre versjoner? Lenke til kommentar
BurgundyLips Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Dokumentet er 340 MB. Har lært at jeg ikke skal la dem bli så store igjen og skal dele det opp i fem bare jeg får åpnet det. Jeg bruker Windows XP med Microsoft Office Word 2003. Har 169 av 186 GB ledig plass. Oppdaterte dessverre backupen så den er av den siste versjonen... Endret 1. oktober 2010 av BurgundyLips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå