Smestad Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ja, har tenkt og kjøpte meg en ny bærbar pc til rundt 10,000 kr. Skal brukes mest til spill. Hadde/har en grei bærbar, men merker den ikke takler spillene like godt lenger. Liker å spille BFBC2, Just cause 2, slike spill. Noe jeg ikke har nevnt?? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tror denne vil funke ganske bra. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603764 Er denne noe og anbefale? Hva burde jeg være ops på når det gjelder, ram, cpu og skjermkort? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skjermkort: ATI HD5870 eller nvidia GTX480 er det meste man får nå. CPU: De fleste spill utnytter ikke mer enn to kjerner, derfor er det hastighet ved belastning av to kjerner som har mest innvirkning på ytelsen. DVS at en core i5-450M CPU er raskere enn en Core i7-720QM i de fleste spill. RAM: 4GB holder stort sett for spilling, kan evt oppgradere senere om du vil. Mer RAM er dog ikke negativt! En av mine favoritter er asus G73JH - som du også har funnet frem til. 1 Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 what about this one ? Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er med Tigergutt92. Har samme pc og det finnes ikke bærbar med mer ytelse i spill. Regner ikke crossfire/SLI bærbare da. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk for alle svar tenker nok jeg går for Asus G73JH blir litt dyrere en regnet med, men håper det lønner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå