Gå til innhold

Geforce mx200 vs Geforce mx400

Anbefalte innlegg

Hei

Var hjemme hos en kompis i dag,han hadde geforce2mx200 og jeg har mx400.Skal ikke mx40de0 være litt bedre enn mx200 da?Men i dette tilfeldet var det det stikk mottsatte.Spesielt med et spill,gta3.Han hadde fps på mellom 17-35 og jeg har det samme,men det hakket ikke noe særlig hos han,men det hakke noe sinnsykt hos meg.Hans maskin er p3 950mhz,256sd-ram,hovedkort vet jeg ikke og geforce2 mx200.

Min/mammas pc:p4 1,8ghz,256sd-ram,intel i845(eller noe sånt)chipsett og geforce 2 mx400.Skal ikke jeg ha litt mer "kraft" jeg da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp deg ett nytt kort.......

nei, forresten. kjøp ny pc :-? (no offence)

Bruker mamma sin nå,sparer til egen pc.Hvis jeg ikke får lån penger til noen da,hehe :wink: Derfor kjøper jeg ikke nytt kort.Mamma driver ikke å spille heller da.Men hold deg til topic da ivertfall :yes:

Lenke til kommentar

hvis jeg ikke husker helt feil, så var det MX200 kort med DDR ram?

og mange MX400 hadde SD ram?

det kan forklare forskjellen...jeg kjøpte et mx400 med 64mb SD ram...en uke etterpå angra jeg sykt på at jeg ikke kjøpte et mx200/400 med 32MB DDR ram...

Lenke til kommentar
hvis jeg ikke husk er helt feil, så var det MX200 kort med DDR ram?

og mange MX400 hadde SD ram?

det kan forklare forskjellen...jeg kjøpte et mx400 med 64mb SD ram...en uke etterpå angra jeg sykt på at jeg ikke kjøpte et mx200/400 med 32MB DDR ram...

Jeg har sd-ram på mitt gf2mx400,men det har også kompisen min også på sitt gfmx200

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...